Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@18:05:41 GMT

شلاق برای زن مشهدی و مرد غریبه + جزئیات

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۷۳۳۸

شلاق برای زن مشهدی و مرد غریبه + جزئیات

زن جوان و مرد غریبه در مشهد به خاطر جنجالی که به پا کرده بودند به شلاق محکوم شدند.

به گزارش رکنا، ماجرای سرقت های وحشتناک این زن و مرد در مشهد از این قرار بود که این زن با خودش یک جعبه شیرینی به همراه داشت و در نزدیکی محلی که قرار بود از ماشین پیاده می شد .

مردی که در تور این زن و مرد قرار گرفته بود گفت : در جعبه را باز کرد و من هم دو شیرینی برداشتم و خوردم، در ادامه هیچ چیز یادم نیست و فقط متوجه شدم من را در بیابان‌های اطراف از خودرو ام خارج کرده و از محل فرار می‌کنند که پس از آن با تماس یک رهگذر مرا به بیمارستان منتقل کردند و چند روز بیهوشی من ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی شوهر زن ماجرا را آشکار می‌بیند در مراحل بازپرسی لب به اعتراف می‌گشاید و مدعی می‌شود من از ماجرا خبر نداشتم و وقتی سوار خودروی ماکسیمایی که همسرم با آن آمد شدم دیدم یک نفر بیهوش روی صندلی عقب قرار دارد. تحقیقات دقیق قضایی نشان داد تمامی ادعاهای مطرح شده کذب بوده و شوهر این فرد از ابتدی نقشه با خودروی دیگر کمی عقب‌تر موضوع را رصد می‌کرده است.

همچنین مقام قضایی در بررسی‌های صورت گرفته به اسنادی دست پیدا کرد که نشان می‌داد این زن و مرد به روش خوراندن مواد غذایی آلوده(آب پرتقال) از یک هتل در شهرستان تربت‌حیدریه نیز سرقت کرده‌اند و فردی که مدعی بود این افراد کارگرش هستند، مالخر است.پس از طی شدن مراحل بازپرسی و صدور کیفرخواست برای هر سه نفر، پرونده به شعبه ۱۴۴ دادگاه کیفری دو مشهد ارجاع و روی میز قاضی «ترابیان» قرار می‌گیرد.

براساس روال قانونی متهمان برای رسیدگی به عناوین اتهامی و دفاع از خود و همچنین اتمام مراحل قضایی پرونده چندین بار از زندان به دادگاه منتقل شده و مقابل میز عدالت ایستادند.

در نهایت رئیس شعبه با توجه به نحوه سرقت‌ها و اقرار صریح متهمان پرونده، ختم رسیدگی را اعلام و رأی پرونده را صادر کرد.

شلاق برای زن مشهدی / زهرا به زندان می رود

در این رأی آمده است: با توجه به شکایت شکات و کشف اموال مسروقه از ید متهمان، اقرار صریح آن‌ها، دادگاه بزه انتسابی به متهمان را محرز و مسلم دانسته و متهم ردیف اول حسین... را از جهت ارتکاب دو فقره سرقت(مقرون به آزار) به ۱۰ سال حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت و ۷۴ ضربه شلاق محکوم می‌کند.

همچنین متهم ردیف دوم خانم زهرا... را به جهت ارتکاب یک فقره سرقت و گستره زیان‌بار جرم و شیوه ارتکاب آن به تحمل چهار سال حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت قبلی و ۷۴ ضربه شلاق محکوم می‌کند. در ادامه مالخر پرونده نیز مورد برخورد قانونی قرار گرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا شلاق اخبار حوادث مواد غذایی شکایت آزار شیوه دفاع از خود سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران کرونا فیلم عکس خانواده بازیگر سینما و تلویزیون تصاویر تلگرام پسر خاله گوشی تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، گفت: حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه ساختمانی الماس مال در شهر کرمان با بیش از ۶۵ نفر شاکی صادر شد.

به گزارش مهر، مهدی بخشی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، گفت: پرونده کثیرالشاکی الماس مال شهر کرمان با عنوان اتهامی و ارتکاب بزه مشارکت در معرفی مال غیر به عوض مال خود در پروژه احداث چندین طبقه ساختمان و تعداد زیادی واحد با شکایت بیش از ۶۵ نفر شکات پرونده به شعبه بازپرسی کرمان ارجاع شد.

وی افزود: با پایان تحقیقات تکمیلی از سوی بازپرس پرونده، شعبه کیفری دو وارد رسیدگی شده و متهمان را از جنبه عمومی به ٣ سال حبس و جزای نقدی به میزان ٧٠ میلیارد ریال محکوم کرد که با اعتراض محکومان، پرونده در دادگاه تجدیدنظر استان مطرح و پس از رسیدگی حکم محکومیت قطعی متهم اصلی مشارکتاً با محکوم دیگر صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمان با تأکید بر اینکه جبران خسارت و استیفای حقوق مالباختگان اولویت دستگاه قضائی استان است، ابراز کرد: شکات می‌توانند از جنبه خصوصی همانگونه که در دادنامه ذکر شده جهت مطالبه مال خود مبادرت به طرح دادخواست حقوقی کنند.

همچنین مردم هوشیار باشند با اعتماد به وعده‌های واهی و ظاهر موجه و فریبنده متهمان، موجب تضییع اصل سرمایه مادی و ایجاد فشار روانی مضاعف بر خود و خانواده‌هایشان نشوند.

دیگر خبرها

  • صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» صادر شد 
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد