Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@10:58:32 GMT

انتخابات فدراسیون شطرنج بعد از ماه رمضان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۷۴۱۹

انتخابات فدراسیون شطرنج بعد از ماه رمضان برگزار می‌شود

به گزارش ایرنا مهدی علی‌نژاد این اظهارات را امروز (چهارشنبه) در مراسم اختتامیه پنجاه و چهارمین دوره مسابقات شطرنج قهرمانی کشور بیان کرد و اظهار داشت: امیدوارم هر کسی رای مجمع را بدست آورد و به ریاست رسید بتواند این آرامش فعلی را حفظ کند و هدفش موفقیت شطرنج در سطوح داخلی و بین المللی در سایه اتحاد و همدلی اعضای این خانواده فرهیخته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره بازگشت شطرنج بعد از ۱۲ سال به بازی‌های آسیایی که آن را امیدبخش خوانده است افزود: با توجه به ظرفیت بالای شطرنج ایران می‌توانیم شاهد موفقیت نمایندگان شایسته کشورمان در این رویداد مهم باشیم. حضور مجدد شطرنج بعد از ۱۲ سال به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین امیدبخش است.  شطرنج ورزش زیبایی است و این زیبایی با همدلی و اتحاد خانواده شطرنج زیباتر می‌شود.

وی افزود: مشکلاتی در سطح بین‌المللی برای شطرنج ایران بوجود آمد که تا مرز تعلیق هم پیش رفتیم، اما وزارت ورزش و جوانان پای کار ایستاد و تدابیر خوبی داشت تا شطرنج ایران این شرایط سخت را با موفقیت پشت سر بگذراند. وزارت امور خارجه هم در این گذر دشوار به کمک آمد و کنارمان بود.

برچسب‌ها مجمع انتخاباتی مهدی علی نژاد شطرنج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجمع انتخاباتی مهدی علی نژاد شطرنج مجمع انتخاباتی مهدی علی نژاد شطرنج اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، مسئولان فدراسیون بوکس ایران، برنامه‌های تدوین شده برای آماده‌سازی تیم ملی کشورمان را اجرایی می‌کنند.   بر این اساس، تیم بوکس روسیه، ۱۵ فروردین وارد تهران خواهد شد و اردویی به مدت هشت روز با تیم بزرگسالان کشورمان برگزار خواهد کرد.   تیم روسیه با کاروانی ۱۱ نفره شامل هفت بوکسور، ۲ مربی، سرپرست و پزشک وارد تهران می‌شود. قرار است در این اردو علاوه بر تمرین مشترک، دیدار دوستانه هم بین تیم‌های ایران و روسیه برگزار شود.   تیم ملی بوکس ایران برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک پاریس که اوایل خرداد در تایلند برگزار خواهد شد، آماده می‌شود.

دیگر خبرها

  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • هادیزاده، سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان شد
  • سال اولین ها
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • پسندیده، نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی سنتی «گورش» شد
  • پسندیده نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی سنتی «گورش» شد
  • اعلام رسمی زمان ثبت‌نام انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج