Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:29:47 GMT

فعالیت ۳ هزار بسیجی در طرح شهید سلیمانی زنجان

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۷۴۶۵

فعالیت ۳ هزار بسیجی در طرح شهید سلیمانی زنجان

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در محل استانداری زنجان گفت: در تدوین برنامه‌ها باید شعار را کنار بگذاریم.

وی با بیا ن اینکه با شاخص‌های معین مشخص کنیم که دنبال چه چیزهایی هستیم، اظهار کرد: باید ورزش و جوانان استان باید نسبت به اجرای برنامه‌های جوانان فعالیت لازم را بکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان با بیان اینکه طی ۱۴ ماه گذشته شاهد بروز و شیوع این بیماری در کشور مان هستیم، گفت: جوانان نقش فعالی در مقابله و پیشگیری از شیوع آن در استان دارند.

حقیقی به فعالیت سه هزار بسیجی در طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و ابراز داشت: هشت هزار همیار سلامت هم در استان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان از میزان ۹۵ درصد اسفند سال گذشته به ۵۰ درصد رسیده است، افزود: با افزایش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توان دوباره وضعیت شهرها را از قرمز تغییر داد و شاهد فعالیت تمام مراکز آموزشی و ورزشی و فرهنگی شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه کارها روی اصول و برنامه ریزی باشد، انتقادها و ارزیابی‌ها هم بر مبنای آن انجام خواهد شد، ابراز داشت: مشارکت مجمع و تشکل‌های جوانان در تدوین دستور جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان مورد تاکید است.

حقیقی یاد آورشد: اگر جوانان در این امر مشارکت کنند، خیلی از مسائل حل خواهد شد.

کد خبر 5189124

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار زنجان فتح الله حقیقی جوانان ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه ماه مبارك رمضان آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 ماه رمضان ۱۴۰۰ محدودیت های کرونایی اردبیل ستاد ملی مقابله با کرونا وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای «توافق نامه» کوروش سلیمانی در «بسته پیشنهادی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، «بسته پیشنهادی» با اجرای مژده لواسانی امشب جمعه ۳۱ فروردین ماه میزبان کوروش سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و کارگردان تئاتر است تا درباره نمایش «توافق نامه» که این شب ها بر صحنه است، گفت‌وگو کند.

«توافق نامه» سال گذشته به کارگردانی کوروش سلیمانی و با بازی بهنام تشکر، رامین ناصرنصیر و کوروش سلیمانی به صحنه رفت و با اقبال مواجه شد.

همچنین در بخش «احوالپرسی با هنرمندان» با مسعود فروتن گفت‌وگو می شود که سال ها در حوزه کارگردانی تلویزیونی فعالیت کرده است.

پخش «بسته پیشنهادی» از شب گذشته آغاز شده و در سال جدید با تغییر ساعت پخش، حوالی ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

برنامه «بسته پیشنهادی» محصولی از گروه خانواده شبکه دو است که در حوزه فرهنگ و هنر به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد.

این برنامه با اجرای مژده لواسانی و تهیه‌کنندگی الهه بهبودی پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها حوالی ساعت ۲۳ به پخش می‌رسد.

کد خبر 6082660 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • ماجرای «توافق نامه» کوروش سلیمانی در «بسته پیشنهادی»
  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • از وطن تا حرم؛ ذاتِ این خاک قهرمان‌پرور است
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است