Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال گفت: در توانایی این دولت و این وزارتخانه نیست که استقلال و پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دکتر بیژن ذوالفقارنسب که روزگاری مشاور وزیر ورزش بود هم سرانجام به این نتیجه رسید این وزارتخانه و در مجموع این دولت، توان واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش‌هایی از مصاحبه ذوالفقارنسب را بخوانید:

*قرار بود استقلال و پرسپولیس تا پایان سال ۹۹ واگذار شوند اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است، حتماً این مسأله امکان‌پذیر نبوده و من هم مثل همه مردم متحیرم. فکر می‌کنم در توانایی این دولت و این وزارتخانه نیست که استقلال و پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار کنند.

بیژن ذوالفقارنسب گفت:

*این دولت قادر به اجرای این کار نیست. افرادی که در مصدر کار هستند، قادر به فروش این دو باشگاه نیستند. اگر می‌توانستند، این کار را تا الان انجام می‌دادند؛ نه این که چند ماه مانده به پایان دوره‌شان اقدام کنند. البته، شخص یا اشخاصی را سراغ ندارم که توان اقتصادی و توان اجتماعی این را داشته باشند تا یکی از این دو باشگاه را بر اساس شرایط خودشان در اختیار بگیرند و اداره کنند.

بیژن ذوالفقارنسب گفت:

*هیچ کجا نشنیدم یکی از این دو باشگاه یا هر دوی آن‌ها سال گذشته به سوددهی رسیده باشند و مستنداتی در این مورد ندیدم. با شرایط موجود طی ۲۰-۱۰ سال گذشته در هیچ سالی استقلال و پرسپولیس حتی یک ریال هم منتفع نشدند و در تمام این سال‌ها هزینه‌شان بیشتر از درآمدشان بوده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ذوالفقارنسب استقلال پرسپولیس استقلال پرسپولیس ذوالفقارنسب استقلال و پرسپولیس بیژن ذوالفقارنسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که زمان زیادی تا واگذاری 85 درصد سهام پرسپولیس و استقلال باقی نمانده، یک سوال همچنان پیش روی هواداران این دو تیم قرار دارد: آیا بعد از واگذاری وزارت همچنان در هیئت مدیره سهم خواهد داشت؟

شروین اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش این موضوع را رد می‌کند و اعتقاد دارد که وزیر ورزش نیز ترجیح می‌دهد مالکان جدید این دو باشگاه، آنهارا اداره کنند و وزارت حتی نقشی در هیئت مدیره هم نداشته باشد.

او در این باره گفت: اجازه بدهید واگذار شود و بعد کارها طبق مقررات و ضوابط پیش برود. همانطور که آقای دکتر هاشنی هم بارها گفته‌اند، وزارت ورزش دنبال تیم‌داری و باشگاه‌داری نیست، به خصوص در این دوره. ما دنبال این نیستیم که در هيئت باشیم و در مسائل دخالت کنیم. ما به عنوان وزارت ورزش ناظر هستیم و این تاکیدی است که وزیر محترم ورزش به آن اعتقاد دارند و می‌گوید موضوع ورزش را باید خود ورزشی‌ها حل کنند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) انتقاد خیابانی از واگذاری استقلال و پرسپولیس: این خصوصی‌سازی نیست
  • استقلال و پرسپولیس، خلاص!
  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • آخرین جزئیات درباره مالکیت دو تیم پرطرفدار | زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد + فیلم
  • سیر تا پیاز واگذاری جنجالی پرسپولیس و استقلال
  • آخرین جزئیات جدید فروش سهام پرسپولیس و استقلال
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود