Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوشکی گفت: فوتی های کرونا در استان دو رقمی شده و ۱۱ بیمار طی شبانه روز گذشته جان باختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم کوشکی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته در استان هزار و ۱۱۵ نفر به کرونا مبتلا شده و ۱۱ نفر بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند که آمار فوتی های کرونا دو رقمی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموع مبتلایان کرونا به ۹۸ هزار و ۹۵۷ نفر و تعداد فوتی ها به ۱۴۷۰ نفر رسیده که آمار ابتلا و فوتی ها طی روزهای اخیر بسیار افزایش یافته است.   دبیر ستاد مقابله با کرونا در لرستان تصریح کرد: ضروری است تا شهروندان از حضور در تجمعات، مراسمات و دورهمی ها خودداری کنند و در بیرون از منزل حتما از ماسک استفاده کنند تا از شیوع بیماری کاسته شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپایدار شدن وضعیت جوی از آخر هفته در زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: از روز جمعه این هفته با عبور امواجی از منطقه، شاهد بارش پراکنده باران در برخی مناطق استان خواهیم بود.

محمدرضا رحمن‌نیا امروز (۲۷ فروردین ماه) با اشاره به ناپایدار شدن وضعیت جوی از آخر این هفته، اظهار کرد:‌ اکنون آسمان استان صاف و گاهی با وزش باد ملایم همراه است. از جمعه تا یکشنبه هفته بعد، شرایط جوی نسبتاً ناپایداری در استان حاکم خواهد شد که به‌شکل وزش باد و بارش پراکنده باران خود را نشان می‌دهد.

وی دمای هوای استان را در روزهای آینده افزایشی دانست و گفت:‌ در شبانه‌روز گذشته روستای خیرآباد با منفی چهار درجه سانتیگراد سردترین و گیلوان در شهرستان طارم با ۲۵ درجه سانتیگراد، گرمترین نقطه استان زنجان بودند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: دمای فعلی شهر زنجان ۱۱ درجه سانتیگراد بود که این میزان نسبت به روز قبل، در همین ساعت سه درجه افزایش یافته است.

او با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای استان، گفت: در شبانه‌روز گذشته، کمینه و بیشینه دمای زنجان ۳ و ۱۹ درجه، ابهر ۱ و ۱۷ درجه،‌ خرمدره ۳ و ۱۷ درجه، آب‌بر ۹ و ۲۵ درجه، قیدار ۷ و ۱۵ درجه، سلطانیه منفی ۱ و ۱۸ درجه و ماهنشان ۵ و ۲۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شروع بارش ها در غرب استان اصفهان
  • ۶ فوتی و مصدوم بر اثر سیلاب در استان‌های جنوبی کشور
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در لرستان
  • تشریح بیش از ۲۴۰۰ جسد طی پارسال در پزشکی قانونی
  • ثبت ۵۶۳ فوتی در تصادفات استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۲
  • ناپایدار شدن وضعیت جوی از آخر هفته در زنجان
  • میانگین سن فوتی‌های کشور ۶۶.۲ سال است
  • تولد ۶ نوزاد در هر شبانه روز در گیلان
  • حوادث ترافیکی هفته گذشته جان ۵۱ نفر را گرفت
  • مهار بیماری سالک در دامغان/ آمار شیوع تک رقمی شد