Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، ایمان شهسواری گفت: در حال حاضر با آمار افزایشی تعداد بیماران مبتلا به کرونا به صورت بستری و سرپایی مواجه هستیم و وضعیت کنونی شهرستان رفسنجان بنا به اعلام وزارت بهداشت، بحرانی شده است.

وی ادامه داد: برگزاری آئین هایی همچون عروسی، عزاداری و ترحیم، دورهمی های خانوادگی، تجمعات و … بستر شیوع این بیماری را فراهم کرده و با شیب تندی این بیماری در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان رفسنجان با اشاره به نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان توصیه کرد: در این ماه مراسم افطاری برگزار نشود تا سلامتی افراد به خطر نیفتد.

شهسواری تاکید کرد: برگزاری هرگونه آئین عروسی، ترحیم، افطاری، دورهمی و تجمعات ممنوع بوده و با هر نوع تخلف برخورد قانونی و قضائی خواهد شد.

شهسواری اظهار کرد: در صورت دریافت هر گونه گزارش مبنی بر برگزاری تجمع و دورهمی ها که بیشترین دلیل افزایش آمارهای کنونی است، با متولیان برنامه و صاحبان مجالس به جرم تهدید علیه سلامتی جامعه برخورد قانونی و قضائی صورت خواهد گرفت.

وی از مردم خواست که ضمن احترام به قوانین و مقررات در راستای حفظ سلامتی جامعه در کنترل این بیماری همکاری کنند.

کد خبر 5189138

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری کرمان رفسنجان ویروس کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه ماه مبارك رمضان آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 ماه رمضان ۱۴۰۰ محدودیت های کرونایی اردبیل ستاد ملی مقابله با کرونا وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم

به گزارش ­خبرگزاری صداوسیما، به نقل از خانه ملت وزیر صنعت،معدن و تجارت در حاشیه نشست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود : برنامه ریزی هایی در موضوع ایمنی خودروها صورت گرفته تا شرایط تست های ایمنی به صورت مستمر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به طور دائم انجام شود و از شهریور ماه مدل اولیه تست ایمنی خودروها صورت می گیرد.

وی در خصوص واردات خودرو‌های دست دوم نیز گفت: واردات خودرو در بودجه دیده شده و به محض ابلاغ آیین نامه واردات انجام می‌شود همینطور ارز برای واردات خودرو جانبازان بالای ۷۰ درصد تخصیص یافته و در حال انجام است و پس از آن نوبت به جانبازان ۵۰ درصد می‌رسد.

علی آبادی افزود: در مورد خودرو‌های فرسوده به ازای هر خودرو وارداتی چهار دستگاه باید اسقاط شود و به ازای هر دستگاه جدید داخلی هم همینطور و کمیسیون اصل نود به ما تکلیف کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • برای حفظ سلامتی روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم؟
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • بیماری زنگ زرد بلای جان غلات
  • مهمترین اخبار سوم اردیبهشت/فروش نخی سیگار،ممنوع
  • تدوین بسته‌های خدمتی در برنامه سلامت خانواده
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • تدوین بسته‌های خدمتی متناسب با گروه‌های سنی برای افراد در برنامه «سلامت خانواده»