Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان با انتشار پیامی توییتری به اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی در تأسیسات هسته‌ای نطنز واکنش نشان داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری تسنیم، همزمان با آغاز گفت‌وگوهای کمیسیون مشترک برجام در وین، گمانه‌زنی‌هایی درباره توقف یا کاهش برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران در قبال رفع تحریم‌ها در محافل سیاسی و بین‌المللی مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحولات در خصوص گفت‌وگوهای برجامی با عملیات خرابکارانه رژیم صهیونستی در سایت هسته‌ای نطنز وارد فاز دیگری شد و نظرات متعددی درباره چگونگی ادامه مذاکرات مطرح شد.

از جمله علی باقری‌کنی، دبیرستاد حقوق بشر ایران که با توجه به اتفاقات اخیر بر "هوشیاری در نطنز" و "هوشمندی در وین" تأکید کرد.

باقری‌کنی در صفحه شخصی خود در توییتر در واکنش به حملات نطنز، نوشت: "آمریکا با ابزار «تهدید»، «تحریم»، «تزویر» و «تخریب» تلاش می‌کند تا حق ملت ایران را در دستیابی به پیشرفت هسته‌ای سلب نماید. هوشیاری در نطنز، «ترفند تخریب» صهیونیست‌ها را خنثی و «هوشمندی در وین»، «تیغ تزویر» آمریکایی‌ها را کند خواهد کرد."

باقری: در مکتب سلیمانی از جنگ دفاع نمی‌شود اما متجاوز تا جهنم بدرقه خواهد شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برجام ستاد حقوق بشر قوه قضائیه برجام ستاد حقوق بشر قوه قضائیه هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار احمد رضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

سردار رادان خاطر نشان کرد: اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسیون فرهنگی که جز اولین واحدها و بخش‌هایی بود که در این موضوع پای کار بود تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساعت هوشمندی که اختلال در ریتم قلب را زودتر از وقوع پیش‌بینی می‌کند
  • دبیر کل ناتو: برنامه‌ای برای استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان نداریم
  • جاری شدن سیل در نطنز پس از بارش شدید باران (فیلم)
  • هوشیاری پلیس فسا مانع از فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان
  • طرح نور را با قوت و هوشمندی ادامه می‌دهیم
  • رادان: اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف: رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد