Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان لیگ فدراسیون ورزش‌های زورخانه و کشتی پهلوانی در سمت خود ابقا شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، محمدشهباز علیزاده طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه به عنوان رییس سازمان لیگ فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب و در پست خود ابقا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم باران چشمه خطاب به علیزاده آمده است:

«با عنایت به تعهد، تخصص و تجریات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، بموجب این حکم ازتاریخ ۲۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ به عنوان رییس سازمان لیگ این فدراسیون منصوب می‌شوید.

امیدوارم در راستای اهداف عالیه فدراسیون بویژه در تدوین سیاست‌های کلان ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در سازمان لیگ گام‌های مفید و موثری را بردارید.»

علیزاده هم اکنون به عنوان رئیس هیئت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در استان اردبیل و دبیر منطقه ۵ ورزش‌های زورخانه‌ای کشور فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: سه انتصاب در فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی

انتهای پیام/

برچسب ها: فدرراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای کشتی پهلوانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های زورخانه ای کشتی پهلوانی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی فدراسیون ورزش های زورخانه ورزش های زورخانه ای رییس سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون کشتی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون کشتی، جمهوری اسلامی ایران ارتباط با رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری و پاسخ به سوالات مطرح شده در تمامی موراد مربوط به فدراسیون و تیم‌های ملی کشتی از این پس بر عهده مهربان خواهد بود.

کد خبر 6084697

دیگر خبرها

  • استقبال از کشتی گیر در گتوند برگزار شد
  • از سر به‌ راه کردن باباشمل‌ها تا تقدیم شهید در راه دین
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • ماجرای کشتی ابراهیم هادی با قهرمان جهان | هدایت گنده لات‌ها به هیئت و زورخانه
  • ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون کشتی شد
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • ورزش پهلوانی در مازندران عمومی شود
  • تاج: تکلیف واگذاری پرسپولیس و استقلال این هفته مشخص می‌شود
  • پهلوانی برند کشتی ایران است/شهدا پهلوانان واقعی هستند
  • رییس و هیات رییسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش دیدار می کنند