Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@02:07:30 GMT

معابر ۱۷ روستای نهاوند آسفالت شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۷۷۸۰

معابر ۱۷ روستای نهاوند آسفالت شد

ایسنا/همدان رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نهاوند از اتمام عملیات آسفالت معابر ۱۷ روستای این شهرستان خبر داد.

علیرضا نثاری از افتتاح و بهره‌برداری پروژه بهسازی و اصلاح معابر روستایی و ساخت مسکن ملی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: در حوزه نوسازی مسکن طی یک سال گذشته افزون ‌بر ۸۵۰ واحد مسکن روستایی و شهری زیر ۲۵ هزار نفر با اعتباری افزون ‌بر ۴۴ میلیارد تومان به انجام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از ابتدای مهرماه سال گذشته تاکنون عملیات احداث ۴۰۰ واحد مسکونی در قالب مسکن محرومان ویژه افراد فاقد مسکن و دارای شرایط خاص در روستاها آغاز شده و در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیک ۶۰ درصد هستند.

نثاری با اشاره به تفاهم‌نامه با سازمان برنامه‌وبودجه کشور، افزود: با توجه به سیاست‌های تشویقی درنظر گرفته‌شده به هر واحد ۵۰ میلیون تسهیلات با نرخ ۵ درصد و ۳۰ میلیون تومان هم کمک بلاعوض و معاف از هزینه نظارت و طراحی و صدور پروانه ساخت در حال پرداخت است.

وی با بیان اینکه در حوزه عمران روستایی در یک سال گذشته آسفالت معابر ۱۷ روستای شهرستان با اعتبار ملی افزون ‌بر ۱۶ میلیارد تومان به انجام رسیده است، یادآور شد: عملیات زیرسازی معابر در ۲۷ روستا به مساحت ۱۹۰ هزار مترمربع نیز به اتمام رسیده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: جدول‌گذاری و احداث کانال‌های سنگی و دیواره سازی مسیل نیز در ۲۴ روستا با اعتبار تخصیصی ملی و استانی افزون ‌بر ۱۴ میلیارد تومان انجام‌ گرفته در ضمن ۵۷۰ جلد سند مالکیت با همکاری اداره ثبت‌اسناد املاک شهرستان صادر و تحویل مالکان شده است.

وی گفت: در حوزه طرح اقدام ملی تولید مسکن با همکاری شایسته اداره راه و شهرسازی شهرستان، ساخت ۳۶۵ واحد آپارتمانی(۵۷۰ واحد در سطح استان) در یکی از بهترین نقاط سکونتگاهی این شهرستان(زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت) در حال انجام است که دارای ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی بوده و در روزهای آینده عملیات اصلی اجرای سازه‌های بتنی این ساختمان‌ها در قالب ۱۴ بلوک هفت ‌طبقه با سرعت بیشتری آغاز خواهد شد همچنین ۱۴۵ نفر در قالب خودمالک(سه‌طبقه توافقی) در شهرک نیروی انتظامی در حال ساماندهی هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل روابط عمومی بنیاد مسکن نهاوند، نثاری در پایان از ادامه فرآیند بازسازی مسکن سیل‌زدگان شهرستان با پیشرفت ۹۳ درصدی خبر داد و مطرح کرد: خوشبختانه در این زمینه شهرستان نهاوند با جذب ۳۰ درصد اعتبارات کل استان همدان موفق به جذب بیشترین سهم در استان شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بنیاد مسکن روستا آسفالت مسكن طرح مسکن ملی مسکن محرومین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم عملیات پخش آسفالت در معابر منطقه سه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه گفت: عملیات اجرایی پخش آسفالت در منشعبات حوزه منطقه سه همچنان ادامه دارد.

  اکبر قلی‌پور افزود: یکی از خواسته‌های مهم و به حق شهروندان برخورداری از آسفالت و مناسب‌سازی معابر بوده که در این راستا هم اینک پخش آسفالت در منشعبات خیابان امید در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • حل مشکل مسکن کمک به معیشت مردم است
  • واگذاری ۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن به مردم سه روستای مشهد 
  • پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت
  • تداوم عملیات پخش آسفالت در معابر منطقه سه ارومیه
  • پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت در شهرکرد
  • زیرسازی و آسفالت راه ۱۷ روستای خوسف
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ۳۳۲ واحد نهضت ملی مسکن در خلخال در حال اجراست
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال