Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در این جلسه با بیان اینکه ۲۴ طرح جهش تولید برای استان سمنان مصوب شده که تاکنون ۵ طرح به بهره برداری رسیده است، گفت: عملیات اجرایی ۱۹ طرح مصوب باقیمانده جهش تولید در استان در حال انجام است که نیاز است به منظور تسریع در تکمیل و به بهره برداری رسیدن پروژه ها، موارد، مباحث و موانع پیش رو پس از بررسی، به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص موارد و مسائل پیرامون منطقه ویژه اقتصادی دامغان و سمنان، گفت: کمیته‌ای متشکل از مدیران اجرایی مرتبط با این موضوع، موارد و مسائل و کاستی‌های موجود در منطقه‌های ویژه اقتصادی دامغان و سمنان را بررسی و گزارش جامعی از عملکرد و اقدامات در این حوزه به منظور برطرف نمودن موانع و تسریع در روند اجرایی و تکمیل طرح ها، ارائه کنند.

آشناگر همچنین از تخصیص ۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح بهسازی و احداث محور شاهرود - آزادشهر خبر داد و ابراز امیدواری کرد این اعتبار به زودی ابلاغ و شاهد تسریع در عملیات اجرایی طرح خواهیم بود.

استاندار سمنان ضمن تاکید بر اهتمام مدیران دستگاه‌های اجرایی در تسریع در پروژه‌های نیمه تمام استان گفت: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های متولی در جذب اعتبارات پروژه‌های خود تمام تلاش خود را به کار گیرند.

نادر مالکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اولین جلسه شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی استان به ریاست استاندار سمنان با ۲ دستور کار برگزار شد.

او افزود: در این جلسه گزارشی از راه شرق و غرب و شمال به جنوب توسط مدیر راه وشهرسازی شاهرود تارائه شد.

مالکی با بیان اینکه در سال گذشته اعتبارات به ۸ الویت استان اختصاص داده شد گفت: با اختصاص قانون بودجه به اعتبارلات اختصاص داده شده قرار است به عمده پروژه‌های نیمه تمام استان تکمیل گردد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ادامه داد: دستور کار دوم پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بود که به ۲ بخش اقتصادی و عمرانی تقسیم می‌شود که در پروژه‌های عمرانی ۹۰ درصد اعتبارات تا فروردین و اردیبهشت اختصاص پیدا خواهد کرد و پیشرفت پروژه‌های راه و درمان در همه شهر‌های استان از پیشرفت خوبی برخوردار است.

او در پایان ابراز داشت: دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران همکاری کنند تا بعضی از پروژه‌های اقتصادی تا ۳۱ اردیبهشت و الباقی هم تا پایان سال به بهره برداری برسند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اختصاص اعتبار بهسازی جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مولدسازی برای دستگاه های اجرایی گیلان لازم الاجراست

تین نیوز

استاندار گیلان با تاکید بر لازم الاجرا بودن اجرای طرح مولدسازی در استان توسط دستگاه های اجرایی، بیان کرد: برخی از دستگاه های اجرایی حاضر به مولدسازی اراضی و امکانات مازاد خود نیستند که باید در این خصوص پاسخگو باشند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اسدالله عباسی در جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان گیلان، با بیان اینکه پروژه های با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت باید تکمیل شوند، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی باید اولویت خود را تکمیل پروژه های با پیشرفت ۸۰ درصد قرار دهند و باید مابقی اعتبارات را دریافت کنند.

عباسی با تاکید بر لزوم توجه به دریافت اعتبارات به منظور تکمیل طرح هایی با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد توسط دستگاه های اجرایی گفت: دستگاه های اجرایی برای دریافت مطالبات و اعتبارات خود باید ارتباط با مرکز را بیشتر کنند و از هیچ تلاشی در این مورد دریغ نکنند زیرا مردم از دولت جهادی و انقلابی انتظار عمل به وعده دارند.

وی یکی از اهداف دولت سیزدهم را تکمیل پروژه های نیمه تمام برشمرد و با بیان اینکه پروژه های نیمه تمام سال گذشته باید توسط دستگاه های اجرایی تعیین تکلیف شوند، عنوان کرد: دستگاه های اجرایی و خدمات رسان ابتدا باید پروژه های نیمه تمام سال گذشته خود را تعیین تکلیف کنند و از طریق طرح مولدسازی طرح ها را تکمیل و سپس برای تخصیص اعتبارات خود تلاش کنند.

عباسی با بیان اینکه دولت در طرح مولدسازی دست دستگاه های اجرایی را باز گذاشته است، افزود: باید مدیران دستگاه های اجرایی پاسخگوی عملکرد خود بوده و اقدامات دولت را برای رسانه ها بیان کنند.

وی با تاکید بر لازم الاجرا بودن اجرای طرح مولدسازی در استان توسط دستگاه های اجرایی، بیان کرد: برخی از دستگاه های اجرایی حاضر به مولدسازی اراضی و امکانات مازاد خود نیستند که باید در این خصوص پاسخگو باشند و هیچ عذری در این مورد پذیرفته نیست.

وی با اشاره به نقش بانک ها در تخصیص تسهیلات و تکمیل برخی از پروژه های عمرانی مهم در گیلان تصریح کرد: میزان تسهیلات اعطا شده مربوط به سفر رئیس جمهور توسط تیم اقتصادی دولت در گیلان مشخص شود لذا باید دید که آیا بانک ها به وظایف خود عمل کرده اند یا خیر؟!

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه بودجه سال گذشته در نظر گرفته شده برای گیلان باید تخصیص پیدا کند، ادامه داد: بودجه سال آینده هنوز اعلام نشده ولی باید بودجه سال گذشته به طور کامل تخصیص پیدا کند، زیرا اکنون بهترین فرصت برای تکمیل پروژه ها به دلیل وضعیت خوب آب و هوایی است.

وی با تاکید بر مطالبه گری دستگاه های اجرایی درخصوص حل مشکلات در حوزه های مختلف، بیان کرد: اگر نهادی با دستگاه های اجرایی همکاری نمی کند باید تعیین تکلیف شود تا دلیل آن مشخص شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • طرح مولدسازی برای دستگاه های اجرایی گیلان لازم الاجراست
  • اختصاص بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های زیربنایی بخش تولید
  • اختصاص ۱۱۰۰ میلیارد تومان به اجرای طرح‌های زیربنایی استان یزد
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود
  • نیاز ۳۰۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پل فجر ساری
  • اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل مراکز درمانی کبودراهنگ
  • اختصاص اعتبارات ویژه برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دربستان آباد