Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@23:47:59 GMT

درخواست بايدن براي عادي سازي روابط با روسيه

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۷۸۱۳

درخواست بايدن براي عادي سازي روابط با روسيه

خبرگزاری آریا- جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در گفتگویی تلفنی با ولادیمیر پوتین همتای روس خود خواهان عادی سازی روابط و برقراری همکاری ثابت و قابل پیش بینی دو کشور بر سر کنترل تسلیحات شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، از وی برای برگزاری یک دیدار در یک کشور ثالث دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد: رئیس جمهور بایدن هدف خود را برای ایجاد یک رابطه پایدار و قابل پیش بینی با روسیه مطابق با منافع آمریکا مورد تاکید قرار داد و برگزاری نشست در یک کشور ثالث را در ماه‌های آینده برای بحث در مورد طیف گسترده‌ای از مسائل پیش روی آمریکا و روسیه پیشنهاد کرد.
 
کرملین: بایدن از تمایل خود برای عادی سازی روابط سخن گفت
به گزارش رویترز، کرملین اعلام کرد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به وی گفت خواهان عادی سازی روابط و برقراری همکاری ثابت و قابل پیش بینی دو کشور بر سر کنترل تسلیحات است.
کرملین افزود: در تماس تلفنی روز سه شنبه، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه زنگ زده بود.
بنابر اعلام کرملین، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در تماس تلفنی خود برای تداوم گفتگوی دو کشور بر سر امنیت جهانی ابراز تمایل کردند.

کرملین: بایدن خواستار همکاری آمریکا و روسیه بر سر برنامه هسته‌ای ایران شد
به گزارش خبرگزاری رویترز، کرملین اعلام کرد، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در تماسی تلفنی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه خواستار همکاری دو کشور بر سر برنامه هسته‌ای ایران، افغانستان و تغییرات آب و هوایی شد.

بایدن و پوتین درباره کنترل تسلیحات و مسائل امنیتی نوظهور گفتگو کردند
به گزارش رویترز، کاخ سفید اعلام کرد، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در تماسی تلفنی درباره کنترل تسلیحات و مسائل امنیتی نوظهور گفتگو کردند.
کاخ سفید افزود، جو بایدن در این گفتگو تاکید کرد، آمریکا از منافع ملی خود در پاسخ به اقدامات روسیه نظیر نفوذ سایبری و دخالت انتخاباتی دفاع خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: درخواست بایدن ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تلفنی با ولادیمیر پوتین کنترل تسلیحات تماس تلفنی دو کشور بر سر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، رئیس جمهور روسیه گفت حملات تروریستی گروه‌های افراطی، از سوی سازمان‌های اطلاعاتی برخی کشورها حمایت می‌شود.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: تروریسم همچنان یکی از خطرناک‌ترین تهدیدها در قرن بیست و یکم است. هدف از حملات تروریستی که سازمان‌های اطلاعاتی برخی کشورها در آن دخیل هستند، از بین بردن پایه‌های قانونی و برهم زدن ثبات کشورهای دارای حاکمیت است. بی شک مهمترین شرط تقویت حاکمیت کشورها و امنیت آنها حفظ ارزش‌های معنوی و اخلاقی و دفاع از آنهاست.

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که همانطور که تجربه تاریخی نشان می‌دهد کشورهایی که هویت ملی خود را حفظ می‌کنند و به فرهنگ خود پایبند هستند به شکلی هماهنگ و مستقل پیشرفت می‌کنند.

پوتین با اشاره به حمله تروریستی اخیر مسکو افزود: شیوه‌های جنایتکاران پیچیده‌تر و وحشیانه تر شده است که این امر یک بار دیگر در حمله تروریستی خونباری ۲۲ مارس در مسکو خود را نشان داد.

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد: سازمان‌های اطلاعاتی و آژانس‌های اجرای قانون هویت عاملان این حمله تروریستی و سازمان دهندگان آن را مشخص می‌کنند و هیچ یک از آنها نباید از مجازات در امان بمانند.

کد خبر 6087976

دیگر خبرها

  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • دعوت پوتین از کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • دعوت پوتین از همه کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد
  • عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؛ بایدن چه خوابی برای ریاض دید؟