Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان با صفا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز اظهارداشت: با آمدن علیرضا اکبرپور تیم از نظر فنی و روحی شرایط خوبی دارد ولی مشکلاتی که در باشگاه بود همچنان پابرجاست. البته مدیران باشگاه در حال پیگیری هستند که این مشکلات حل شوند و از این وضعیت خارج شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد مشکلات موجود در باشگاه ماشین‌سازی تصریح کرد: مسائل مالی که از اول فصل وجود داشت همچنان وجود دارند. خود من از اول فصل کلا 27 درصد دریافتی داشتم با اینکه قراردادم خیلی پایین‌تر از آن است که فکرش را کنید. در قراردادم بندی نداشتم اما عرف این است تا نیم‌فصل پرداختی را به 50درصد برسانند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. ان‌شاالله طبق گفته مدیریت باشگاه این مشکلات به زودی حل شوند.

با صفا در خصوص اینکه مالک ماشین سازی چندی پیش تصمیم به رها کردن این باشگاه گرفت اما در نهایت با درخواست استاندار به کار خودش برگشت، گفت: اینکه ممدرضا زنوزی در رای کار نباشد اذیت کننده است چون ما او را می‌شناسیم و از ارگان های دیگر شناخت نداریم. اگر زنوزی نباشد همین شرایطی هم که الان وجود دارد دیگر وجود نخواهد داشت. خداراشکر این اتفاق افتاد که او تا آخر فصل در راس کار بماند.

هافبک ماشین‌سازی در مورد تساوی این تیم مقابل آلومینیوم اراک عنوان کرد: علیرضا اکبرپور تازه به تیم آمده ولی در این مدت نکات فنی خوبی به ما یاد داده، او بیشتر سعی کرد تیم را از نظر روحی آماده کند. در این مدت کم هم تا حدی در کارش موفق بود و حالا فکر می کنم تعطیلات لیگ برتر به نفع ما است.

وی افزود: در بازی با آلومینیوم اراک می‌توانستیم به راحتی 3امتیاز را بگیریم اما روی بی تجربگی و اتفاقات فوتبال، مثل همیشه گل مساوی را خوردیم و 3امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم. نمی‌دانم چرا امسال اینطور شده اما به ادامه لیگ با این روند خوشبین هستم چون اکبرپور یک فوتبالیست مطرح و ملی‌پوش بوده، من خودم به استادیوم می‌رفتم و بازی‌هایش را تماشا می‌کردم. او از لحاظ فنی چیزهای زیادی دارد که به ما یاد بدهد.

با صفا در مورد اینکه آیا تغییرات زیاد کادرفنی روی تیم تاثیر منفی گذاشته، گفت: چیزی که به نظرم تیم را اذیت کرد، اتفاقی بود که برای سعید اخباری افتاد. اخباری شناخت خوبی از تیم داشت و با اینکه سابقه سرمربیگری نداشت اما چون در کنار مربیان بزرگ کار کرده تجربه بالایی دارد. با اخباری بازی به بازی بهتر می‌شدیم و در نهایت هم مقابل صنعت نفت آبادان به برد رسیدیم.

هافبک ماشین سازی تصریح کرد: با او روند خوبی داشتیم. به نظرم اگر اخباری حفظ می‌شد می‌توانستیم حداقل به ذوب‌آهن نبازیم یا پدیده را ببریم یا در همین بازی با آلومینیوم سه امتیاز را بگیریم. حالا که سرمربی جدید آمده، ثبات خیلی مهم است. این اتفاق در طول فصل برایمان نیفتاد و تغییرات زیادی روی نیمکت به وجود آمد در صورتیکه با حفظ اخباری می‌توانستند اتفاقات خوبی را برای ماشین‌سازی رقم بزنند. به هرحال الان که اکبرپور آمده شرایط خوبی پیدا کرده‌ایم و امیدوارم در بازی‌های آینده با رفع مشکلات در نتیجه‌گیری موفق باشیم و در مسیر خوبی قرار بگیریم.

با صفا در مورد اینکه به نظر می‌رسد با وجود زمان کم حضور اکبرپور، بازیکنان تیم او را پذیرفته‌اند و به ادامه کار امیدوار هستند، اظهار داشت: بله، صددرصد همینطور است. به خاطر اینکه خودش فوتبالیست بوده، مشخص است که ذهنیتش موفقیت تیم است و این ذهنیت را به بازیکنان منتقل می‌کند. او خالصانه کار می‌کند و چیزهای زیادی به ما یاد می‌دهد. بازیکنان هم با این شرایط برای موفقیت خودشان و سرمربی، جانشان را هم می‌دهند.

  انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر ماشین سازی ایمان باصفا سعید اخباری علیرضا اکبرپور آلومینیوم اراک ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۸۰۰ باب فضای ورزشی دانش آموزی در کشور احداث شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،صادق ستاری فرد افزود: در برنامه ریزی های انجام شده عدالت محوری و کیفیت بخشی مدنظر بوده است و مناطق محروم، حاشیه شهرها و روستاها بیشتر مورد توجه در ایجاد امکانات بود تا اوقات فراغت دانش آموزان و ساعتهای حضور در مدرسه به نحو بهینه غنی سازی شود.

وی بیان کرد: در بخش سلامت و در ایجاد سرویس های بهداشتی در مدارس و طرح کاشت یک‌ میلیارد اصله درخت نیز تحت عنوان طرح شهید مرادی اتفاقات خوبی رقم خورده است و در قالب طرح هر مدرسه یک نهالستان، طرح‌ماهر در زمینه آموزش کمک های امدادی به دانش آموزان رویدادهای خوبی رخ داده است.

وی ادامه داد: در طرح شهید خرازی و مردمی سازی مجموعه های ورزشی و در اختیار گذاشتن این مجموعه ها برای خانواده ها نیز حرکت مطلوبی شکل گرفت تا مادران به همراه دختران و پدرها به همراه پسران بتوانند در کنار هم فعالیت های ورزشی داشته باشند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ظرفیت های بسیار خوب در آذربایجان غربی اظهار کرد: اعطای میزبانی ورزش دانش آموزی به این استان در دستور کار است و سعی می کنیم زمینه میزبانی مسابقات دانش آموزی در این منطقه با ارتقای زیر ساخت های ورزشی و بهینه سازی آنها و توسعه فضاهای ورزشی را فراهم کنیم.

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۳۰ سال خدمت خالصانه جمعی از خادمان حرم قم
  • ناجی‌ گل‌گهر این‌بار به داد استقلال رسید!
  • گل اول استقلال خوزستان به گل گهر روی اشتباه وحشتناک اخباری (گل گهر 2-1 استقلال خوزستان)
  • روند ایمن‌سازی قلمرو یوزپلنگ آسیایی لاک‌پشتی نیست
  • ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • مناسب سازی معابر در میبد وضعیت خوبی ندارد
  • ۲ هزار و ۸۰۰ باب فضای ورزشی دانش آموزی در کشور احداث شد
  • ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • اکبرپور: بیانیه‌ استقلال علیه پرسپولیس عجیب است!