Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@22:46:27 GMT

طارمی توئیتر را دیوانه کرد!+ تصویر

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۷۸۴۳

طارمی توئیتر را دیوانه کرد!+ تصویر

گل تماشایی مهدی طارمی در برابر چلسی، سوژه داغ توئیتر شد.

به گزارش برنا؛ سوپرگل مهدی طارمی در دقایق پایانی دیدار مقابل  چلسی باعث شد تا نام او به ترند دوم توئیتر -پس از چلسی- در کشور پرتغال بدل شود و پس از آن و با گذشت یک ساعت از بازی، نام طارمی با ۳۳ هزار توئیت به ترند نخست توئیتر در این کشور بدل شد، تاجایی‌که تانکردی پالمیری، خبرنگار معتبر گاتزتادلو اسپورت، CNN و بین اسپورت آن‌را یک گلازوی برزیلی نامید، پیج گل آن‌را بهترین گل فصل لیگ قهرمانان معرفی کرد، برخی از هواداران طارمی را ژنرال ایرانی و برخی پادشاه ایرانی #پورتو معرفی کردند و بسیاری نیز این گل را برنده زودهنگام جایزه پوشکاش دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه براین، بسیاری از کاربران توئیتر گل طارمی را با گل تماشایی کریستیانو رونالدو مقابل #یوونتوس مقایسه کردند و حتی برخی عکس‌العمل زیدان را برای این گل مناسب دانستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: توئیتر چلسی مهدی طارمی پوشکاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سه ماه قبل به طور رسمی اعلام کرد که در پایان فصل جاری لیورپول را ترک می‌کند و پس از 9 سال همکاری با قرمزها از این جمع جدا می‌شود و حالا با توجه به قطع همکاری او در هفته‌های منتهی به پایان فصل، بحث انتخاب جانشین‌اش هم جدی‌تر از همیشه شده است.

طی هفته‌های گذشته بحث حضور آرنه اسلات در لیورپول به جای یورگن کلوپ جدی‌تر از سایر گزینه‌ها به میان آمد که سرمربی فاینورد و علیرضا جهانبخش به آن واکنش جدی نداشت تا اینکه پس از دیدار مقابل گو اهد ایگلز نسبت به این موضوع پرداخت و از علاقه‌اش به قرمزهای انگلیس صحبت کرد.

اسلات که هفته قبل قهرمانی در جام حذفی هلند را همراه با فاینورد به دست آورد و تجربه قهرمانی در لیگ اردیویسه را نیز دارد، یکی از جدی‌ترین گزینه‌های باشگاه لیورپول است و البته این سرمربی هم اعلام کرد علاقه زیادی به رقم خوردن این انتقال دارد.

سرمربی فاینورد پس از برتری سه بر یک تیمش مقابل گو اهد ایگلز در هفته سی و یکم لیگ اردیویسه هلند که منجر به کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا هم شد، نسبت به احتمال حضورش در لیورپول در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که گفتم، دوست دارم به لیورپول بروم. دو باشگاه فاینورد و لیورپول در حال مذاکره هستند و رفتن به لیورپول قدم بعدی برای من خواهد بود.

او با بیان اینکه دوران خوبی را همراه با فاینورد سپری کردم، یادآور شد: وقتی نام باشگاهی مثل لیورپول در میان باشد، تو دیوانه‌ای اگر به آن فکر نکنی! این یک قدم عالی برای من در دوران مربیگری خواهد بود. باشگاه‌ها در حال مذاکره با یکدیگر هستند و من هم منتظر هستم تا نتیجه را ببینم.

سرمربی موفق فاینورد تاکید کرد: من باور دارم که باشگاهم اجازه حضور در لیورپول را می‌دهد، چراکه این یک قدم خیلی بزرگ برای من خواهد بود. مذاکرات دو باشگاه به خوبی پیش می‌رود و من در انتظار تایید این انتقال خواهم بود. در فاینورد خوشحال هستم، اما حضور در لیورپول یک فرصت فوق‌العاده است.

دیگر خبرها

  • اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • لحظات دیوانه‌وار و عجیب در دنیای فوتبال / فیلم
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • طب ایرانی زمینه ساز توریسم درمانی در کشور
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • معرفی هنرمندان ایرانی در شصتمین دوسالانه هنر ونیز
  • معرفی اطلس فام سهند؛ شرکت ایرانی تولید رنگ و رزین در سطح جهانی!