Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@11:49:30 GMT

توتولو: باید سختی‌ها را به جان بخریم

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۷۸۶۷

توتولو: باید سختی‌ها را به جان بخریم

مراسم معارفه مربی جدید تیم ملی والیبال ایران امروز به صورت رسمی برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، توماس توتولو مربی ایتالیایی تیم ملی والیبال که روز گذشته (سه‌شنبه) وارد ایران شده بود، پس از منفی شدن تست کرونا، صبح امروز وارد اردوی تیم ملی شد.

 

پیش از آغاز تمرینات، جلسه معارفه توتولو با حضور امیرخوش‌خبر سرپرست تیم ملی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستیار ولادیمیر آلکنو در گفت‌وگویی کوتاه با ملی‌پوشان ایران گفت: تیم و گروه بزرگی هستیم. هدف بزرگ‌تری به نام المپیک داریم و باید تمام سختی‌ها را به جان بخریم تا به آن‌چه می‌خواهیم در المپیک دست پیدا کنیم.

 

با ورود توتولو، تمرینات تیم ملی والیبال ایران طبق برنامه از پیش تعیین شده توسط آلکنو، ادامه خواهد یافت. پیمان اکبری مربی تیم ملی نیز بعد از منفی شدن 2 تست پیاپی PCR، از صبح امروز به تمرین تیم ملی پیوست.

 

قرنطینه 14 روزه محمدرضا حضرت‌پور لیبروی تیم ملی نیز به پایان رسیده است. او امروز و جمعه 2 تست دیگر PCR انجام خواهد داد و در صورت منفی بودن هر 2 تست، از شنبه به تمرینات می‌پیوندد.

 

دوران 10 روزه قرنطینه محمدطاهر وادی نیز اواخر فروردین ماه به پایان می‌‌رسد و بعد از منفی شدن تست، او نیز به تمرینات تیم ملی اضافه خواهد شد.

والیبال تیم ملی والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصد جمهوری اسلامی در عملیات «وعده صادق» پیام قدرت بازدارندگی بود

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد عصر امروز در دیدار با جانبازان سرافراز ۷۰ درصد شهرستان همدان، گفت: جانبازان سرافراز سلامتی خود را برای اعتلای ارزش‌های قرآنی و دینی و مانایی این سرزمین هدیه کردند و سال‌ها در معرکه‌های سخت حضور پیدا کردند تا عزت ایران‌اسلامی حفظ شود.

وی افزود: سختی‌ها و مشکلات زندگی، جانبازان سرافراز را از مسیر خود منحرف نکرده و همچنان پایبند به اصول اعتقادی خود هستند.

قاسمی‌فرزاد گفت: اجر و پاداش الهی خانواده‌های جانبازان کمتر از خود ایثارگران نیست چرا که سختی‌ها برای رضای خدا تحمل کردند.

استاندار همدان تصریح کرد: بحمدالله پیروزی بزرگی در مقابل صهیونیست جنایتکار به دست آوردیم و اقدام دلاورمردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بی‌سابقه بود.

وی افزود: رژیم جعلی صهیونیستی و جنایتکار انسان‌های بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد و پاسخگو نیست اما بزرگ مردان جبهه مقاومت این هیمنه‌ی پوشالی را شکستند.

قاسمی‌فرزاد اضافه کرد: جمهوری اسلامی در عملیات «وعده صادق» قصد کشتار مردم و تخریب خانه‌ها را نداشت و فقط قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت.

کد خبر 6081486

دیگر خبرها

  • رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد؟
  • رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد
  • معاون رئیس جمهور: رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد
  • امروز؛ آخرین حضور یک پرسپولیسی حتی روی نیمکت | بازیکنی که کم و کسری از رفیعی ندارد
  • قصد جمهوری اسلامی در عملیات «وعده صادق» پیام قدرت بازدارندگی بود
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران