Web Analytics Made Easy - Statcounter

​مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و امور طرح‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ۳ هزار و ۶۳۹ طرح نیمه تمام صنعتی بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی با سرمایه‌گذاری حدود ۱۱۹ هزار میلیارد تومان با ظرفیت اشتغالزایی ۱۵۵ هزار نفر در کشور وجود دارد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو علیرضا هادی گفت: تعداد طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بین ۶۰ تا ۸۰ درصد ۱۲ هزار و ۹۹۳ طرح و میزان سرمایه‌گذاری آن‌ها در حدود ۲۸۹ هزار میلیارد تومان با ظرفیت اشتغالزایی ۴۶۳ هزار نفر می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



​مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و امور طرح‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: نزدیک به ۱۹ هزار و ۱۸۵ طرح نیز دارای پیشرفت فیزیکی بین ۲۰ تا ۶۰ با پیش بینی ۵۷۹ هزار میلیارد تومان و امکان اشتغال ۷۴۷ هزار نفر در کشور فعال هستند.

هادی تعداد طرح‌های دارای پیشرفت کمتر از ۲۰ درصد را ۲۸ هزار و ۹۰۹ طرح اعلام کرد و گفت: میزان نیاز سرمایه‌گذاری این طرح‌ها در حدود ۹۷۷ هزار میلیارد تومان ارزیابی شده است که برای حدود یک میلیون و ۹۲ هزار نفر ایجاد اشتغال خواهد کرد.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و امور طرح‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: در مجموع در کل کشور ۸۳ هزار و ۷۸۰ جواز تاسیس وبیش از ۷۴ هزار پروانه بهره‌برداری در بخش صنعت صادر شده است.

وی توضیح داد: تمرکز بیشتر بر طرح‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی، واحد‌های صنایع پیشران و واحد‌های که در حال حاضر تولیدشان در کشور با کمبود مواجه است می‌باشد.

هادی گفت: این طرح‌ها بطور مداوم رصد و پایش می‌شود تا با رفع موانع به مرحله بهره برداری برسند.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و امور طرح‌ها افزود: فرصت‌های سرمایه گذاری، صنایع پیشران و صنایع اشباع را در سامانه بهین یاب قرار دادیم تا سرمایه گذاران جدید از آن استفاده نمایند

وی گفت: بهم رسانی واحد‌های تعطیل و راکد با سرمایه گذاران جدید از دیگر برنامه‌های است که در وزارتخانه دنبال می‌شود.

منبع: شاتا

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: طرح نیمه تمام صنعتی وزارت صمت سرمایه گذاری هزار میلیارد تومان پیشرفت فیزیکی هزار نفر ۸۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش قهرمانان به اجرایی شدن وعده صادق نشان از درک بالای جامعه ورزش دارد

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم ملی گفت: از جامعه ورزش که در این مدت کوتاه واکنش‌های بسیار خوبی به این عملیات پرشکوه داشتند، تشکر می‌کنم و این نشان می‌دهد که ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کیومرث هاشمی امروز_دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در محل وزارتخانه در دیداری چهره به چهره با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی گفت‌وگو کرد. وزیر ورزش و جوانان در این نشست اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در خدمت کاپیتان‌ها و ملی‌پوشان تیم‌های مختلف هستیم. موفقیت‌های اخیر رزمندگان جمهوری اسلامی درخصوص عملیات اخیر و اجرایی شدن وعده صادق را تبریک می‌گویم و از جامعه ورزش که در این مدت کوتاه واکنش‌های بسیار خوبی به این عملیات پرشکوه داشتند، تشکر می‌کنم و این نشان می‌دهد که ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند.

وی افزود: موضوع روایت‌گری برای مقام معظم رهبری و رییس جمهور اینقدر پراهمیت است که ستاد روایت پیشرفت تشکیل شد و آقای تقدیری با حکم رییس جمهور محترم ریاست این ستاد را برعهده گرفت. فعلاً در شروع کار هستیم و لازم است که اهمیت بیشتری به موضوع روایتگری داده شود و اینگونه نشست‌ها و اردوها خیلی به مسئله روایت‌گری کمک می‌کند.

هاشمی بیان کرد: در حوزه ورزش هر مدالی که به دست می‌آید به روایت پیشرفت کمک می‌کند. زمانی که قهرمانان کشور در یک رویداد بین‌المللی حضور دارند و سرود کشور پخش می‌شود باعث غرور ملی می‌شود و این اثرگذاری ورزش را نشان می‌دهد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اهمیت موضوع حجاب اظهار کرد: موضوع حجاب یکی از موضوعات اصلی و دغدغه نظام است چراکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود. وقتی یک بانوی ما باحجاب در رویداد بین‌المللی حاضر می‌شود نشان دهنده اقتدار فرهنگ کشورمان است.

هاشمی افزود: زمانی روایت پیشرفت به خوبی منتشر خواهد شد که از زبان خود قهرمانان باشد. همانطور که وقتی افتخارات هشت سال دفاع مقدس از سوی رزمندگان مطرح می‌شود قطعاً خیلی تفاوت دارد و حس و حال بهتری برای مخاطبان خواهد داشت.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: البته باید این نکته را توجه کنیم که قهرمانان فقط نباید راوی مسائل ورزشی باشند و می‌توانند با توجه به علاقه‌مندی راوی مسائل حوزه‌های دیگر نیز باشند. ورزشکاران می‌توانند در همه حوزه‌های کشور که پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم ورود کنند و به عنوان راوی برای مخاطبان اثرگذاری داشته باشند.

کیومرث هاشمی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله در مجموعه وزارت ورزش بخشی برای روایت پیشرفت مهیا خواهیم کرد که اتفاقات مثبت بازگو شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 744805

دیگر خبرها

  • اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان
  • تحقق ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی
  • زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • واکنش قهرمانان به اجرایی شدن وعده صادق نشان از درک بالای جامعه ورزش دارد
  • هاشمی: واکنش قهرمانان به اجرایی شدن وعده صادق نشان از درک بالای جامعه ورزش دارد
  • بیمارستان لاکان رشت حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • بررسی روند اجرای عملیات ساخت بیمارستان جایگزین پورسینا در رشت
  • احیای ۸ واحد صنعتی راکد در استان بوشهر