Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@18:53:58 GMT

فولاد در بازی نخست آسیا بباز نیست

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۸۰۰۳

فولاد در بازی نخست آسیا بباز نیست

شاگردان جواد نکونام در اولین بازی مرحله گروهی باید از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به مصاف تیم مدعی السد قطر برود.

به گزارش ورزش سه، پیروزی در آخرین دیدار فصل قبل لیگ برتر برابر تراکتور با تک گل عارف آقاسی باعث شد تا جواد نکونام فولاد را پس از شش سال دوری دوباره به آسیا بازگرداند فولاد اما به عنوان سهمیه چهارم باید در مسابقه پلی‌اف حضور می‌یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فولاد ایران موفق شد تا روز شنبه هفته جاری برابر العین به پیروزی قاطع چهار بر صفر برسد و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند. آن‌ها در این گروه با تیم‌های السد، النصر و الوحدات اردن هم‌گروه هستند.

 

تیم فولاد خوزستان در ۳ دوره قبلی حضورش در لیگ قهرمانان آسیا در بازی اول بدون باخت بوده و ۱۰۰ درصد کلین شیت را از خود به جا گذاشته. فولاد در ۲۰۰۶ در بازی اول با نتیجه 6 بر 0 القادسیه را شکست داد و در دو دوره بعد در بازی اول فصل 2013 مقابل السد و در دیدار نخست فصل 2014 الجیش قطر به تساوی بدون گل رسید تا از این حیث رکورددار باشد.


قرمزپوشان اهوازی البته بودجه‌شان شاید کمتر از یک سوم بودجه السد قطر باشد و قطعا امروز دیدار سختی را برابر تیم قطری برگزار می‌کنند.

لیگ قهرمانان آسیا فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با غلبه بر منچسترسیتی موفق شد به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و با پیروزی برابر بارسلونا شانسش برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا را هم به شکل قابل توجهی افزایش داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی حالا به دشوارترین مقطع از فصل رسیدند و این هفته باید در لالیگا روبروی رئال سوسیداد قرار بگیرند و در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ به مصاف این تیم خواهند رفت.

آنها برای به دست آوردن عنوان قهرمانی در لالیگا به دو پیروزی و یک تساوی نیاز دارند و امیدوار هستند که بتوانند با غلبه بر سوسیداد با روحیه خوبی قدم به بازی به برابر شاگردان توماس توخل بگذارند اما در فاصله یک روز تا برگزاری این بازی خبر بدی را دریافت کردند.

نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده است که بلینگام به دلیل مشکلات گوارشی و التهاب روده و معده در تمرینات امروز رئال مادرید غایب بوده و رودریگو هم به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانسته است دیگر بازیکنان این تیم را همراهی کند.

مشخص نیست که شرایط این دو بازیکن برای حضور در ترکیب رئال مادرید در بازی فردا شب چطور خواهد بود اما انتظار می‌رود که آنها برای دیدار دشوار برابر بایرن مونیخ که سه شنبه شب هفته آینده برگزار خواهد شد آماده باشند.

دیگر خبرها

  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است