Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@22:37:31 GMT

نمایش زندگی روستایی و عشایری در دهکده طبیعت مشهد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۸۰۱۳

نمایش زندگی روستایی و عشایری در دهکده طبیعت مشهد

معاون خدمات شهری شهردار مشهد از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه دهکده طبیعت و خانواده، واقع در محدوده کوه پارک‌مشهد، حدفاصل کوه پارک و پارک خورشید خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، مهدی یعقوبی با اعلام این خبر بیان کرد: پروژه دهکده طبیعت و خانواده در فضایی به وسعت ۲۲ هکتار و با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال  در حال احداث است و یکی از مهمترین اهداف آن، به نمایش گذاشتن سبک زندگی روستایی، عشایری و جاذبه‌های طبیعی ارتفاعات جنوبی شهر مشهد برای شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این پروژه تاکنون پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی داشته و قسمت‌های مختلفی نظیر محوطه خدماتی با استفاده از سازه‌های ژئودزی، مسیر چشم‌انداز دهکده طبیعت و خانه‌های روستایی بخشی از فضاهای موجود در این دهکده را تشکیل داده‌اند.

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، یعقوبی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت طبیعی توپوگرافی بستر و طراحی همسو با طبیعت از مهمترین ویژگی‌های طراحی این دهکده است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این دهکده خردادماه سال جاری آماده بهره‌برداری خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دهکده طبیعت معاون خدمات شهری شهردار مشهد دهکده طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،یاوری دبیر اولین دوره جشنواره قصص قرآنی گفت: دانش آموزان مدارس مفتاح و مدارس ناحیه‌های ۴ و ۶ آثار هنری خود را در قالب‌های گوناگون هنری به این جشنواره ارسال کرده بودند. 

او با اشاره به در یافت ۶۳۵ اثر، افزود: آثار دریافت شده در بخش‌های نماهنگ، نقالی، نمایش نامه نویسی، سرود، پادکست، نقاشی و نماهنگ بود که ۳۷ اثر برگزیده، ۲۷ اثر شایسته تقدیر و هفت اثر گروهی برگزیده شد.

دیگر خبرها

  • اردبیل فردا میزبان دومین جشنواره بین‌المللی عشایر است
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان
  • افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • باغ گیاه‌شناسی رهید؛ مال‌باختگان ارتش به سر خط برگشتند
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد