Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@07:53:31 GMT

سعد حريري از روسيه کمک خواست

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۸۱۶۹

سعد حريري از روسيه کمک خواست

خبرگزاری آریا- مأمور تشکیل کابینه هفتاد و هفتم لبنان کمک روسیه برای خروج لبنان از بن بست سیاسی در جریان سفرش به مسکو را خواستار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، مامور تشکیل کابینه لبنان از روسیه برای خروج این کشور از بحران درخواست کمک کرد.
سعد حریری مأمور تشکیل کابینه هفتاد و هفتم لبنان کمک روسیه برای خروج لبنان از بن بست سیاسی در جریان سفرش به مسکو را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جورج شعبان، نماینده سعد حریری اعلام کرد، حریری در جریان سفر خود به مسکو بحران برق در لبنان را در دستور کار قرار خواهد داد تا روسیه در این زمینه به لبنان کمک کند.
وی افزود: در حال حاضر لبنان در بحران سیاسی به سر می‌برد و به کمک‌های اقتصادی و سیاسی نیاز دارد.
جورج شعبان تصریح کرد، سعد حریری به مسکو می‌رود، زیرا از این موضوع اطلاع دارد که، روسیه با همه گروه‌های سیاسی و نیز طرف‌های منطقه‌ای و بین المللی تأثیرگذار بر اوضاع لبنان، روابط خوبی دارد.
نماینده سعد حریری همچنین با بیان این که لبنان به کمک‌های اقتصادی در همه بخش‌ها نیاز دارد افزود: کرونا در لبنان شیوع پیدا کرده و ما نیاز به واکسن برای بیشتر ساکنان داریم و واکسن روسی از جمله بهترین واکسن‌ها محسوب می‌شود.
طی روز‌های اخیر تنش میان رئیس جمهور لبنان و مامور تشکیل کابینه (سعد حریری) تا آنجا پیش رفت که حریری میشل عون (رئیس جمهور لبنان) را متهم به سنگ‌اندازی در روند تشکیل کابینه کرد و انتخاب پیش از موعد رئیس جمهور را خواستارشد.  
در همین حال منابع سیاسی و رسانه‌ای لبنان راه حل برون رفت از بحران کنونی را افزایش تعداد وزرای کابینه برای رعایت ترکیب طایفه‌ای می‌دانند، رویکردی که به احتمال زیاد به انصراف حریری از تشکیل کابینه می‌انجامد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سعد حریری تشکیل کابینه سعد حریری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر چاه غلامعلی مسدود شد+ فیلم

اکبر ایزدی گفت: در پی بارندگی‌های دیشب و امروز و جاری شدن سیلاب‌ها، مسیر چاه غلامعلی مسدود شد.

وی افزود: شهروندان ضمن صبور بودن از سفر‌های غیرضرور پرهیز کنند.

بخشدار یزدان آباد از دامداران به ویژه دامداران روستای چاه غلامعلی خواست از چرای گوسفندان در مسیر رودخانه ها و سیلاب ها دوری کنند.

وی با اشاره به اینکه مسیر‌های جاده‌ای به غیر از جاده چاه غلامعلی که تا اطلاع ثانوی مسدوداست،  باز است.

ایزدی از رانندگان خواست بااحتیاط رانندگی کنند. 

چاه غلامعلی منطقه عشایری بخش یزدان آباد است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد+ فیلم
  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • در خواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • مارتین لوتر کینگ و خشونت
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی
  • برای آگاهی‌بخشی و انعکاس خواست مردم
  • جنگ در کابینه جنگ