Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین – هانا پاکمند؛ در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس پس از افت هزار و ۳۶۵واحدی شاخص کل (۰.۱درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۳هزار واحدی قرارگرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۱درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۲۶نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۵۲۱نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید حقوقی‌ها امروز حدود ۶۳۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «شستا»، «برکت»، «فولاد»، «فملی»، «شپنا»، «خودرو» و «خساپا» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «آریا»، «دماوند»، «ذوب»، «بگیلان»، «شگویا»، «پیزد» و «صبا» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود دو هزار و ۶۷۰میلیارد تومان رسید.

پربیننده ترین همه نکاتی که باید درباره وام سهام عدالت بدانید/ از نحوه دریافت تا شرایط بازپرداخت واریز ۵۰درصد باقی‌مانده سود سهام عدالت تا پایان رمضان ارزش سهام عدالت من (۲۴فروردین ماه) فاز نهایی وام سهام عدالت؛ ایرادات طرح همچنان باقی است نام‌نویسی ۱۶۰۰نفر در انتخابات هیات مدیره شرکت‌های استانی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس بورس امروز برجام سهام عدالت شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت

یه گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، عشقی گفت: اعتمادسازی مهمترین بخش در بازار سرمایه است و تمام دستگاه‌ها باید کمک کنند که اعتماد با تصمیمات به موقع به بازار سرمایه بازگردد.

مجید عشقی، رئیس سازمان بورس در خصوص واریز سود سهام عدالت گفت: مجموعه اتفاقاتی که برای شرکت‌ها افتاده، باعث شد شرکت‌ها مرتکب تخلف شوند و در پایان سال نتوانند سود سهام عدالت را پرداخت کنند. امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودهارا جمع آوری کنیم و باقی مانده سود سهام عدالت را پرداخت کنیم. زمان دقیق این پرداخت توسط شورای عالی بورس مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • توجه اهالی بازار سرمایه به نقدشوندگی و حمایت از شاخص‌ساز‌ها جلب شد
  • بورس سبز شد | افزایش ۶ هزار و ۲۳۲ واحدی شاخص کل
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • بورس امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار