Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، رییس رسیدگی به درخواست‌های مشتریان ایران خودرو با اعلام این خبر گفت: گروه صنعتی ایران‌خودرو با پشتوانه اعتماد مشتریان و تلاش بی‌دریغ همکاران، همواره در تلاش برای رضایت‌مندی و آرامش خاطر سرمایه‌های اجتماعی خود است.
مهدی معصومی افزود: در سالی که گذشت، ایران خودرو علاوه بر مدیریت شرایط خاص ناشی از تحریم و سلامت در کشور، پیشرو در رکوردشکنی‌های متعدد و متنوع در صنعت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت ارتباط با مشتریان  با بهره‌گیری از روش تمرکز در پاسخ‌گویی و افزایش کانال‌های ارتباطی خود، با وجود افزایش ۹ درصدی تحویل خودرو در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال قبل، رشد قابل توجهی در ارتقای رضایت مشتریان داشته است.
وی اظهار کرد: در سال گذشته سرانه درخواست‌ها و شکایات نسبت به فرآیند تحویل خودرو، ۶۴ درصد نسبت به سال ۹۷ و ۴۷ درصد نسبت به سال ۹۸ کاهش یافته است. هم چنین بررسی و به نتیجه رساندن ۹۹.۵ درصد از درخواست‌ها و شکایات ثبت‌شده در سال ۱۳۹۹، گویای تلاش مجدانه ایران‌خودرو به عنوان بزرگ‌ترین خودروساز کشور در ارایه خدمات هرچه بهتر به مشتریان است.
معصومی ضمن تاکید بر رویکرد ایران خودرو در افزایش رضایتمندی مشتریان به جای کاهش شکایات، خاطرنشان کرد: تمرکز این شرکت در سال ۱۴۰۰، آسودگی خاطر و مراقبت و پشتیبانی از مشتریان است و بر همین اساس با برنامه های مختلف تدوین شده در صدد افزایش رضایت کامل مشتریان از حوزه‌های مختلف عملکردی است.
گفتنی است، نظرات و درخواست‌های مشتریان در زمینه کیفیت، خدمات فروش، خدمات پس از فروش و امداد محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، به صورت متمرکز از طریق مدیریت ارتباط با مشتریان رسیدگی و پیگیری می شود. درگاه‌های ارتباطی مشتریان با این بخش، علاوه بر پایگاه اینترنتی crm.ikco.ir، مرکز تماس تلفنی ۰۹۶۴۴۰ است. افزون بر این، پست الکترونیکی به نشانیcrm@ikco.ir  و شماره نمابر ۰۲۱۶۶۰۷۲۰۵۹ و صندوق پستی ۱۸۱۹۵۶۳۹۷۷ برای دریافت پیام و درخواست‌های مشتریان در نظر گرفته شده است.

پربیننده ترین پراید ۱۳۰میلیون شد/قیمت جدید ساینا، کوییک و تیبا در بازار قیمت جدید محصولات سایپا +جدول پژو پارس اتوماتیک چند؟ +جدول قیمت پراید امروز ۱۴۰۰/۱/۲۴ فروش مجدد دیگنیتی در ماه آینده انجام می‌شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران خودرو برجام ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند

به گزارش قدس آنلاین، عباس علی آبادی وزیر صمت امروز در حاشیه جلسه با کمیسیون اصل نود مجلس در جمع خبرنگاران در مورد حواشی پژو پارس و وضعیت سامانه یکپارچه اظهار کرد: سیاست شخصی من این است که ما در وزارت صمت سیاست گذار هستیم ما مجری نیستیم. مسؤولین وقت با راه اندازی سامانه یکپارچه قصد داشتند کمترین تخلف را در فروش خودرو داشته باشیم و حداکثر نظارت اعمال شود.

وی افزود: در حال حاضر به سمتی می‌رویم که اساساً دغدغه خودرو را از دوش مردم برداریم و مردم مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند.

علی آبادی ادامه داد: در مورد قیمت پژو پارس هم شورای رقابت مسؤول است و قانونا ما سیاست گذار نیستیم و ما فقط مجری سیاست‌های ابلاغی هستیم.

وی همچنین در مورد گارانتی خودرو اظهار کرد: در بحث ایمنی خودروها شرایطی برای خودروسازان تعیین کردیم که مهم‌ترین آن‌ها، افزایش مدت گارانتی و انجام تست‌های مربوطه است که مقرر شده بخش خصوصی در زیرساخت‌های این تست‌ها سرمایه‌گذاری کند و همچنین نظارت در این حوزه باید دائمی باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • ◄ کسب گواهینامه مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات توسط هلدینگ دکا
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • دیپلماسی انرژی دولت سیزدهم شمار مشتریان نفت ایران را افزایش داد
  • عملکرد دولت سیزدهم در دیپلماسی انرژی شمار مشتریان نفت ایران را افزایش داد
  • پایانه‌های مسافربری اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد