Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اینکه من به عنوان یک دستگاه عضو شورا و ستادی باشم و فکر کنم که باید فقط آن ستاد تصمیمات و نظرات من را اجرا کند، این درست نیست. ضمن اینکه جای این حرف‌ها در همان جلسات است نه در بین عموم. - اخبار سیاسی -

محمود واعظی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، درباره انتقادهای اخیر سعید نمکی وزیر بهداشت که به نظر می‌رسید خطاب به اعضای تصمیم‌گیر دولت بوده است، گفت: براساس نظر رهبری وقتی که ستاد ملی تصمیم می‌گیرد دیگر یک تصمیم جمعی است و این روشن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه اگر کسی فکر کند که در ستاد ملی فقط مباحث در ارتباط با نظر یک دستگاه است که اصلاً دیگر تشکیل ستاد معنایی ندارد!

واعظی افزود: مجلس و قوه قضاییه و ستاد مشترک در آن جلسات حضور دارند و تصمیمات ستاد با در نظرگرفتن همه جنبه‌های زندگی مردم است. شاید برای یک پزشک راحت باشد که بگوید اولین کار این است که ما همه کشور را ببندیم اما برای این کار اول باید یک بودجه بزرگی را فراهم کنیم تا کسی که مغازه‌ای دارد و برای آن اجاره، مالیات و چک می‌دهد یک تدبیری داشته باشیم.

رییس دفتر رییس‌جمهوری گفت: نمی‌شود که ما بگوییم آن مغازه را ببند و تمام. پس مردم چه می‌شوند؟ این تجربه صرفاً تجربه ما هم نیست تجربه اکثر کشورهاست که آنچه که وزارت اقتصاد می‌گوید با آنچه وزارت بهداشت می‌گوید لزوماً باهم یکی نیست اما باید در نهایت به یک جا برسد و متفق شود و این کار در درون یک ستاد رخ می‌دهد.

وی تصریح کرد: اینکه من به عنوان یک دستگاه عضو شورا و ستادی باشم و فکر کنم که باید فقط آن ستاد تصمیمات و نظرات من را اجرا کند، این درست نیست. ضمن اینکه جای این حرف‌ها در همان جلسات است نه در بین عموم.

رییس دفتر رییس‌جمهوری یادآور شد: البته این هم کار درستی نیست که وقتی همه مردم رعایت می‌کنند و فوتی‌ها کم می‌شود، یک دستگاه فکر کند همه کارها را او کرده است و به آن افتخار کند اما به محض اینکه اتفاقی می‌افتد یا مردم رعایت نمی‌کنند یا به هر دلیل دیگری موج تازه‌ای شکل بگیرد، انگشت اتهام را به سمت دستگاه‌های دیگر بگیریم. این که کار درستی نیست.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا محمود واعظی سعید نمکی ویروس کرونا محمود واعظی سعید نمکی یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور کشور به ریاست سردار سعید محمدی جانشین معاون اجرایی رییس جمهور در راهیان نور و نمایندگان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی توسط ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

این نشست پیرو جمع بندی فعالیت‌های دستگاه اجرایی در راهیان نور جنوب کشور و ارایه گزارش توسط نمایندگان دستگاه‌ها و ارایه برنامه جهت راهیان نور غرب و شمال غرب برنامه ریزی شده بود.

در ابتدای این جلسه دبیر ستاد مرکزی راهیان نور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده گفت: ۱۳ اردیبهشت همزمان برنامه صعود بازی دراز افتتاحیه راهیان نور غرب و شمال غرب صورت می‌پذیرد.

در ادامه سردار سعید محمدی جانشین معاون اجرایی رییس جمهور در راهیان نور افزود: با راهبری سردار کارگر و حضور پرتلاش سرهنگ روح الله محمد حسین زاده و با پیگیری دستگاه‌های اجرایی امسال راهیان نور نسبت به تمام سال‌های گذشته یک جهش چشمگیر و قابل رؤیت داشته است.

وی با توجه به سفر هرساله رییس جمهور به استان خوزستان گفت: سفرهای استانی استان خوزستان امسال برای سومین سال متوالی در ایام اوج راهیان نور جنوب برنامه ریزی و انجام می‌شود که این نشان از اهمیت و اولویت دار بودن راهیان نور برای دولت است.

محمدی در بخش پایانی به تفاوت‌های عمده فرهنگی، زیرساختی و جعرافیایی راهیان نور غرب و شمال غرب اشاره کرد.

در همین راستا نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌ها نیز گزارش عملکرد مجموعه خود را در راهیان نور جنوب کشور ارایه و برنامه‌های مد نظر جهت برگزاری راهیان نور غرب و شمال غرب را نیز مورد بررسی قراردادند.

کد خبر 6086364 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • نظارت ستاد ملی جمعیت بر دستگاه‌ها در قانون جوانی جمعیت
  • پلاژ‌های دولتی در سواحل باید مورد استفاده مردم قرار گیرد
  • زیرساخت‌های رفاهی سواحل متعلق به دستگاه‌های دولتی باید مورد استفاده همه مردم قرار گیرد
  • وزیر کشور: استفاده از پلاژ‌های دولتی برای همه
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است