Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - سرپرست فدراسیون ورزشهای زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی جمهوری اسلامی ایران گفت: منش پهلوانی در بین ورزشکاران کلیه رشته‌های ورزشی احیاء می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ، سردار مهر علی باران‌چشمه با تاکید بر احیای منش پهلوانی در بین ورزشکاران کلیه رشته‌های ورزشی اظهار داشت: هیئت زورخانه‌ای استان اردبیل از هیئت‌های پیشرو در زمینه توسعه و ترویج این رشته در سطح کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باران‌چشمه بیان کرد: رسالت این فدراسیون چند جانبه است که از ترویج فرهنگ پهلوانی می‌توان به عنوان اصلی‌ترین آن یاد کرده و به همین خاطر است که مقام معظم رهبری می‌فرمایند در این ورزش انسان متدین پرورش و تربیت می‌شود.

وی اظهار کرد: انتظار عموم مردم از این ورزش و فضای زورخانه‌ها تربیت جوانمرد، پهلوان و انسان‌های کامل است که در آن ورزشکاران اخلاق‌مدار پرچم‌داری می‌کنند.

وی تصریح کرد: باید در این فدراسیون از خودمان شروع کنیم و مروجین فرهنگ و مرام جوانمردی، فتوت و دیگر خصلت‌های پهلوانی باشیم تا به جامعه بزرگ ورزشکاران زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی نیز تسری یابد.

وی بیان کرد: زمانی به جایگاه خود در جامعه دست پیدا می‌کنیم که بازوان فدراسیون یا همان هیئت‌های استانی بتوانند با استفاده از ظرفیت و توان بسیار بالایی که در استان‌های خود دارند، به خوبی تصمیمات و سیاست‌های فدراسیون را اجرا کنند و این مهم فقط با انسجام و وحدت نظر همه دلسوزان این ورزش در کشور محقق خواهد شد.

ابقای رئیس سازمان لیگ فدراسیون ورزش‌های زورخانه و کشتی پهلوانی نبود حامی مالی ورزش قهرمانی استان کرمان را با مشکل مواجه کرده است بی‌مهری مسئولان به ورزشگاه 15 نفری ایلام/چرا ‌پروژه‌های ورزشی ‌نیمه‌کاره رها شده‌اند؟

روند بازسازی و بهسازی زورخانه علی ابن ابیطالب اردبیل به پایان رسیده است

 سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل از اتمام روند بازسازی و بهسازی زورخانه علی ابن ابیطالب اردبیل خبر داد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل در این بازدید گفت: وجود زورخانه هم به لحاظ منش پهلوانی و هم یک مرکز فرهنگی در مرکز استان برای ما اهمیت دارد که با توجه به اهمیت این موضوع با اقدامات انجام گرفته روند بازسازی و بهسازی زورخانه با تغییرات اساسی به پایان رسیده است که در روزهای آتی و قبل از 21 ماه مبارک رمضان این زورخانه به بهره برداری خواهد رسید.

انوشیروانی افزود: برای ترویج و گسترش فرهنگ پهلوانی در جامعه و همچنین در بین قشر جوانان باید به فکر پویایی این رشته ورزشی باشیم و نیاز است که اقداماتی انجام گیرد تا جوان‌ها در این رشته حضور پررنگ داشته باشند که مهمترین مسئله برای نسل جوان در این رشته مسئله جذاب‌سازی است که هم فدراسیون و هم هیئت‌های استانی با ارائه طرح‌ها ، ایده‌ها و برنامه‌ها این موضوع مهم را از اولویت‌های خود قرار بدهند.

شهباز علیزاده رئیس هیئت استان اردبیل هم با تقدیر از مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در امر بهسازی و بازسازی این مجموعه ورزشی گفت: همزمان با افتتاح این زورخانه در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه‌ای هم چون طرح ایتام، طرح کمک مومنانه و پخت حلوا با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/144/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جوانان استان اردبیل منش پهلوانی کل ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، باتوجه به سیاست‌های شرکت ملی صنایع مس و باشگاه صنعت مس رفسنجان و پتانسیل قابل توجه شهرستان رفسنجان در زمینه سوارکاری همچنین وجود سوارکاران با استعداد و مهیا بودن بستر مناسب و استقبال قابل توجه از این رشته ورزشی، باشگاه صنعت مس رفسنجان در فصل جدید تصمیم دارد رشته سوارکاری را به مجموعه ورزشی خود اضافه کند.

طی جلسه‌ای که صبح امروز بین حسین پورمحمدی مدیر عامل باشگاه صنعت مس رفسنجان با رییس و اعضا هیئت سوارکاری شهرستان برگزار شدمقرر شد تا رشته بومی سوارکاری نیز در کنار سایر تیم‌های ورزشی مورد حمایت قرار گرفته و از ظرفیت سوارکاران بومی و وجود بیش از هفت هزار راس اسب شهرستان در این زمینه استفاده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • مشخص شدن کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • کمیسیون های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • وزیر ورزش و جوانان گفت: حجاب ورزشکاران نشان دهنده اقتدار فرهنگی ایران است
  • از ورزش پهلوانی به‌عنوان یک الگو حمایت می‌کنیم
  • وزیر ورزش: اجرایی شدن وعده صادق را تبریک می‌گویم/ ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند+ فیلم
  • ورزش ایران علیه صهیونیست‌ها
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است