Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس به بازیکنان تیمش هشدار داد در صورت رعایت نکردن پروتکل‌ها از فهرست این تیم برای یورو خط خواهند خورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، قرار بود یورو ۲۰۲۰ تابستان سال قبل برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا یک سال به تعویق افتاد با این حال گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس هنوز نفرات خود را برای این دوره از رقابت ها مشخص نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا جیمز مدیسون هافبک لسترسیتی پروتکل های بهداشتی کرونا را نقض کرد و همین باعث شد تا از فهرست نفرات این تیم برای دیدار با وستهام خط بخورد و اکنون وضعیت او برای حضور در یورو مشخص نیست.

گرت ساوت گیت گفت: همه بازیکنان انگلیس باید بدانند که در این روزهای منتهی به برگزاری رقابت های یورو همه چیز به خودشان بستگی دارد. ما به دقت وضعیت هر بازیکن را بررسی می کنیم و اگر کسی پروتکل های بهداشتی ما را رعایت نکند قطعا از تیم خط می خورد. اتفاقی که برای مدیسون رخ داد می تواند برای هر کسی رخ دهد که قوانین را رعایت نکند.

تیم ملی انگلیس با کسب مقام اول در گروه مقدماتی A به یورو راه یافت. انگلیس از ۲۴ امتیاز ممکن ۲۱ امتیاز در بازی با جمهوری چک ، کوزوو ، بلغارستان و مونته نگرو کسب کرد و اکنون حتی یکی از تیم های مدعی قهرمانی در یورو است که قرار است به میزبانی ۱۲ شهر از جمله لندن و ورزشگاه ومبلی برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گرت ساوت گیت تیم ملی فوتبال انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دامداران ضوابط قرق مراتع را رعایت کنند

رئیس اداره مرتع اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: دامداران ضوابط قرق مراتع را باید رعایت کنند و در صورت چرای غیرمجاز جریمه خواهند شد.

عزت‌الله سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به انجام اقدامات مدیریتی، اصلاحی و احیایی همچون بذرکاری، کپه‌کاری و عملیات‌های بیولوژیک در مراتع استان اظهار کرد: این اقدامات در راستای بهبود و اصلاح شرایط فعلی مراتع و رسیدن به شرایط پایدار انجام می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه بخشی از اقدامات مدیریتی توسط اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری هر استان و بخش دیگر توسط بهره‌برداران انجام می‌شود، افزود: قرق و ممیزی کردن مراتع، تهیه طرح‌های مرتع‌داری و مدیریت طرح‌های چرا از جمله اقدامات صورت گرفته است.

رئیس اداره مرتع اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ادامه داد: قرق توسط مردم انجام می‌شود که نتیجه آن می‌تواند به تقویت کمی و کیفی پوشش گیاهی و زادآوری گیاهان کمک کند.

سلیمانی با اشاره به اینکه پیش‌بینی قرق در یک مرتع نیازمند رعایت ملزومات در نظر گرفته شده است، گفت: دامداران ضوابط قرق مراتع را باید رعایت کنند و در صورت اقدام به چرا با گزارش مجری طرح جرایم، جریمه مربوط به چرای غیرمجاز برای آن‌ها محاسبه می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در راستای انجام اقدامات مدیریتی منابع طبیعی، عملیات ممیزی کردن مراتع با هدف شناسایی بهره‌برداران قانونی با صدور پروانه چرا انجام شده است و این عملیات در بیش از یک میلیون و ۲۰ هزار هکتار از مراتع استان از حدود یک میلیون و ۴۰ هزار هکتار صورت گرفته است.

کد خبر 745664

دیگر خبرها

  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد
  • دامداران ضوابط قرق مراتع را رعایت کنند
  • درخواست چندین کشور از یوفا: مهلت اعلام لیست نهایی برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ را به تاخیر بیاندازید
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی
  • احتمال خط خوردن نام رشفورد برای یورو ۲۰۲۴