Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@08:04:12 GMT

قیمت کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۸۳۹۵

پس از آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ از ۲۲ فرودین ماه، اکنون سازمان پژوهش به منظور اطلاع رسانی مطلوب‌تر و شفاف فهرست قیمت کتاب‌های هر یک از پایه‌ها و دوره‌های تحصیلی را به تفکیک اعلام کرد.

ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۱ -۱۴۰۰ از روز یکشنبه، بیست و دوم فروردین ماه به صورت اینترنتی و تنها از طریق سایت irtextbook.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir یا irtextbook.com آغاز شده و تا ۲۲ خرداد ادامه خواهد داشت و ثبت نام پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم از ۶ تیرماه خواهد بود.

بر این اساس ثبت سفارش برای گروه میان پایه (پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم) تا ۲۲ خرداد ماه و برای پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم نیز تا ۱۶ شهریور ماه این امکان فراهم شده است.

همچنین از ۱۲ تیرماه امکان ویرایش و اصلاح اطلاعات متقاضیان فراهم است. در این زمان، خانواده‌هایی که فرزندشان از مدرسه‌ای به مدرسه دیگر منتقل شده و یا تغییر رشته داشته باشند، می‌توانند اطلاعات را ویرایش کنند.

سازمان پژوهش به عنوان متولی نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی تمام تلاش خود را مصروف داشته تا خانواده‌ها کمترین فشار را برای تهیه کتب درسی فرزندانشان متحمل شوند لذا با تدابیر اندیشیده شده، کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ به طور میانگین ۲۵ درصد افزایش داشته‌اند.

شایان ذکر است قیمت کتاب‌های شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش نیز برای هر رشته با توجه به تعداد کتاب متفاوت بوده و افزایش قیمت کتاب‌های این دوره تحصیلی نسبت به سال قبل به طور میانگین ۲۸ درصد می‌باشد.

قیمت بسته آموزشی هر کدام از پایه‌ها و دوره‌های تحصیلی به شرح زیر می‌باشد: (قیمت‌ها به ریال می‌باشد)

 

   

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کتاب های درسی آموزش و پرورش کتاب درسی مدرسه ثبت سفارش کتاب های درسی قیمت کتاب های درسی کتاب های درسی سال تحصیلی قیمت کتاب پایه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های مختلف تحصیلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنائی)، اول ۲ (استثنائی)، اول ۳ (استثنائی)، اول تکمیلی (استثنائی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم از روز چهارشنبه، ۵ اردیبهشت آغاز شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

لازم است مدارس ضمن اطلاع رسانی به دانش‌آموزان به شرح جدول تقویم زمانی نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ بر فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام کنند. 

در صورت عدم موفقیت دانش آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در یزد
  • افزایش ۵۰ درصدی قیمت کتاب‌های درسی برای سال تحصیلی جدید
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان | جزئیات درباره ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های مختلف تحصیلی
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • قیمت کتاب‌ های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اعلام شد
  • فهرست قیمت کتاب‌های درسی سال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ + سایت و مدارک ثبت نام
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان مشخص شد
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اعلام شد