Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بیژن سلیمان پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم در نهمین جلسه این ستاد که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری برگزار شد با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران در این ماه پرفیض گفت: انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ از جهات مختلف دارای اهمیت است و مشارکت بالای مردم بار دیگر اقتدار و عزت نظام اسلامی را به نمایش خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم برگزاری انتخاباتی امن، سالم، پرشور و باشکوه را وظیفه اصلی ستاد انتخابات دانست و تصریح کرد: تلاش همه مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید در راستای تحقق این مهم و با رعایت اصل بی طرفی، امانتداری و قانون مداری باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان قم به تشکیل منظم و هفتگی جلسات ستاد انتخابات استان اشاره کرد و گفت: کمیته‌های ذیل ستاد انتخابات استان نیز علاوه بر پیگیری مصوبات، باید در اسرع وقت نسبت به تشکیل جلسات کاری خود اقدام و گزارش آن را به دبیرخانه منعکس کند.

سلیمان پور همچنین با اشاره به مسؤلیت مستقل و مهم فرمانداری قم در امر برگزاری انتخابات، ازبرنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات مطلوب این مجموعه تا این مرحله از انتخابات قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه امور اجرایی انتخابات استان از ابتدا تا به امروز به نحو احسن و شایسته و طبق برنامه زمانبندی اعلامی وزارت کشور در حال انجام است.

شایان ذکر است در این جلسه فرماندار و رؤسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان، گزارشی از فعالیت‌ها و روند اجرایی انتخابات ارائه دادند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد انتخابات استانداری قم ستاد انتخابات استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های اجرایی مرتبط تکمیل به‌موقع پل جدید انجیرلو را به‌صورت مستمر پیگیری کنند

سید‌کمال‌الدین میرجعفریان در بازدید از اجرای پل جدید انجیرلو، گفت: با توجه به تخریب پل انجیرلو در محور گرمی - بیله‌سوار طی سیل سال گذشته، عملیات اجرایی پل جدید بلافاصله با ایجاد پل موقت کنارگذر آغاز شد.

معاون استاندار اردبیل با اشاره به بازدیدهای میدانی از این پروژه، افزود: این پل دارای سازه خاصی است که هم‌اکنون فونداسیون به پایان رسیده و بخشی از بتن‌ریزی هم انجام شده و تیرهای عرشه نیز به محل پروژه انتقال یافته است.

بهگفته او، براساس اعلام اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، اجرای پل انجیرلو ظرف ۳ ماه آینده به پایان می‌رسد و این پل زیر بار ترافیک می‌رود.

میرجعفریان تصریح کرد: لازم است اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌‌ای استان اردبیل و فرمانداری‌ها با رصد و پیگیری مستمر اجرای این پروژه، در تکمیل به‌موقع آن اهتمام داشته باشند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • اجرایی شدن  بیش از 70 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید
  • سازه اصلی پل انجیرلو به اتمام رسیده است
  • دستگاه‌های اجرایی مرتبط تکمیل به‌موقع پل جدید انجیرلو را به‌صورت مستمر پیگیری کنند
  • آمادگی آبادان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • ارسال نامه‌های هشدار به قانون جوانی جمعیت به دستگاه‌های اجرایی
  • ۷۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان بوشهر اجرا شد
  • کمپ شرق به کمپ‌های گردشگرپذیر شهر اصفهان اضافه می‌شود
  • کمپ شرق به کمپ‌های گردشگرپذیری شهر اصفهان اضافه می‌شود
  • بیش از ٨١ دستگاه اجرایی برای خدمات دهی به عشایر، تکلیف دارند