Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@21:35:22 GMT

«آغازی نو بر بهاری ازدست‌رفته»

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۸۴۵۷

«آغازی نو بر بهاری ازدست‌رفته»

دوره ۲۸ شماره ششم «خمش» خبرنامه مکانیک انجمن علمی دانشکده مهندسی مکانیک و دریا دانشگاه شریف به صورت الکترونیکی منتشر شد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، سرمقاله  این شمار از نشریه به قلم سید پارسا قزوینی نوشته شده است.

" Pardis Lives Matter"، "کردیت چیست؟!"، "هفت «سین» و یک «پ»"، "زیرکانه‌ترین حرکت سال"، "وقت‌شناس‌ترین"، "این چه جور برنده بودنه؟!"، "گه‌گاهی تفاوت هم چاره‌ساز است"، "بازگشت اروپایی مردگان"، "شما خالق من اما من ارباب شما هستم!" و "تعطیلات خود را چگونه بگذرانیم؟!" از جمله مطالب و مقالاتی است که در این شماره منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «خمش» خبرنامه مکانیک دانشگاه شریف، به صاحب امتیازی انجمن علمی دانشکده مهندسی مکانیک و دریا دانشگاه شریف و مدیرمسئولی زهرا کرمی و سردبیری سیدپارسا قزوینی به صورت ماهنامه منتشر می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر؛ دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روزهای ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان‌ پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق دربهای ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

کد خبر 6086307

دیگر خبرها

  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • دانشگاه شریف به دنبال راه اندازی انستیتو از دانشگاه سازمان ملل است
  • دست‌یابی دو نشریه علمی دانشگاه یزد به جایگاه بین‌المللی و رتبه علمی