Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@01:47:28 GMT

توزیع 240 سبد موادغذایی در بین مددجویان بهزیستی استان

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۸۴۷۸

توزیع 240 سبد موادغذایی در بین مددجویان بهزیستی استان

نرگس عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان ۲۴۰ سبد مواد غذایی به ارزش یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال و همچنین لوازم خانگی به ارزش یک میلیارد ریال در بین جامعه هدف بهزیستی استان توزیع شد.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خیرین به عنوان بازوان توانمند، در ایام شیوع ویروس کرونا همراه بهزیستی بوده‌اند، افزود: در سال گذشته کمک‌های سازمان بهزیستی و  مشارکت خیرین به جامعه هدف آسیب‌دیده از کرونای استان بالغ بر  72 میلیارد و یکصد میلیون ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از این میزان کمک، بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط اعتبارات دولتی بهزیستی پرداخت و مابقی توسط خیرین و در قالب پویش‌ها و برنامه‌های مشارکتی بهزیستی جمع‌آوری و در بین جامعه هدف توزیع شده است.

عسگری توضیح داد: طی سال گذشته ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بین مراکز و خانواده‌های تحت حمایت به منظور کمک هزینه نگهداری معلولین در خانواده و خرید اقلام بهداشتی توسط خانواده‌های مددجویان پرداخت شده است.

وی با اشاره به جمع‌آوری هشت میلیارد ریال مشارکت خیرین در دهه امامت و ولایت، عنوان کرد: در قالب پویش ایران همدل خیرین نیکوکار استان ۶ میلیارد و ۲۳۰  میلیون ریال به مددجویان بهزیستی کمک کرده‌اند.

توزیع هفت هزار بسته موادغذایی در سال گذشته

مدیرکل بهزیستی استان گفت: طی سال گذشته هفت هزار بسته مواد غذایی و ۱۳ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در قالب رزمایش مواسات بین جامعه هدف توزیع شد.

وی افزود: همچنین سال گذشته سه میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال زکات فطره جمع‌آوری و در بین جامعه هدف توزیع شد.

 تهیه و توزیع 2 هزار بسته اقلام بهداشتی و توزیع بین خانواده‌های دارای افراد معتاد

عسگری عنوان کرد: در سال گذشته 2 هزار بسته اقلام بهداشتی به ارزش 500 میلیون ریال توسط جمعیت همیاران و تیم‌های اجتماع‌محور در بین خانواده‌های دارای افراد معتاد توزیع شد.

وی اضافه کرد: همچنین طی سال گذشته یک هزار و 400 بسته نوشت‌افزار به  ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که ۷۵۰ میلیون ریال با همکاری خیرین در بین دانش‌آموزان جامعه هدف توزیع شد.

توزیع 900 فقره جهیزیه به ارزش 8 میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال 

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری یادآور شد:در سال گذشته ۹۰۰ فقره جهیزیه به ارزش 8 میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شامل اعتبارات سازمانی و کمک خیرین بین زوجین جامعه هدف توزیع شد.

انتهای پیام/68024

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری سبد موادغذایی ماه رمضان میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جامعه هدف توزیع شد بین جامعه هدف سال گذشته هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی

 حسینی گفت: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین، بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آنها انجام می‌شود

وی افزود: در این راستا در مدت اشاره شده ۴ هزار و ۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به ارزش ۱۶۵ میلیارد ریال بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است. 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با اشاره به اینکه این وسایل از تولیدات داخلی، که شامل کولر آبی، بخاری گازی، یخچال، آبگرمکن گازی، ماشین لباسشوئی و ... بوده است بیان کرد: رفع فقر و محرومیت‌زدایی، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است. 

 حسینی افزود: براساس نیازسنجی‌های انجام‌شده به منظور تامین نیاز‌های ضروری تمامی خانوار‌های تحت حمایت، ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی خیرین، برای هم افزایی کمک‌های مردمی و ظرفیت‌های موجود در سازمان‌ها و نهاد‌ها نیاز به توجه هر چه بیشتر مسئولان است تا بتوانیم پاسخگوی نیاز‌های ضروری اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند
  • معدوم سازی بیش از ۳۱ تن موادغذایی تاریخ گذشته در خوزستان
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد