Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مراد فتحی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته ۲۳۴ زندانی جرایم غیرعمد در کردستان با بدهی ۳۶۰ میلیارد ریال به کمک مردم در جشن‌های گلریزان از زندان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه افرادی به دلیل مشکلات مالی در زندان بوده و بزهکار نیستند بلکه بدهکار محسوب می‌شوند، افزود: مردم، تجار و کسبه، ستاد دیه را در آزادسازی افراد حبس شده جرایم مالی یاری دهند تا در عید فطر امسال با آزادی آنان عید را جشن بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل زندان‌های کردستان از مردم خواست که در موارد اختلافات مالی صبور باشند، سریع به محاکم و نیروی انتظامی مراجعه نکنند و با ریش سفیدی مسائل را حل و فصل کنند.

فتحی با اشاره به اینکه ۲۵ ماموستا و روحانی در حوزه فرهنگی و دینی در زندان‌ها فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: کلاس‌های متعدد قرآن، تفسیر، تلاوت و تواشیح و دف زنی در زندان‌ها برگزار می‌شود که البته این روزها کمی متاثر از شرایط کرونا با محدودیت‌هایی مواجه است.

وی با بیان اینکه نرخ جرم در استان کردستان نسبت به میانگین کشوری پایین‌تر بوده که متاثر از فرهنگ بالای مردم است، اظهار داشت: ما با دید اصلاح و تربیت به زندانی نگاه می‌کنیم و هدف سازمان زندان‌ها تاوان پس دادن زندانی نیست بلکه هدف اصلاح و بازآموزی او است.

مدیرکل زندان‌های کردستان با اشاره به اخذ ۲ هزار و ۶۳۰ گواهینامه فنی و حرفه‌ای توسط زندانیان گفت: این اقدامات در کنار اقدامات فرهنگی به عدم بازگشت زندانی به زندان کمک می‌کند.

فتحی به یکی دیگر از اقدامات زندان‌ها برای حفظ حرمت بیشتر زندانیان اشاره کرد و افزود: دادرسی الکترونیکی زندانی به شیوه‌ای که در خود زندان و به صورت ویدئوکنفرانس دادرسی می‌شود از جابجایی زندانی با دست بند و پابند جلوگیری می‌کند.

وی اضافه کرد: پابند الکترونیکی هم یکی از شیوه‌های کاهش زندان است که امیدواریم محاکم بیشتر به این شیوه روی بیاورند.

خیرین می‌توانند با شماره حساب‌ ۱۱۳۹۰۲۷۶۰۰ بانک تجارت، شماره حساب ۰۱۰۵۹۵۱۰۷۸۰۰۴ بانک ملی، شماره حساب ۷۷-۲۰۸۹۸۹۸۹ بانک ملت و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۳۴۰۳۷۱۰ بانک تجارت به نام ستاد دیه برای آزادسازی این زندانیان مالی کمک کنند.

ستاد دیه کردستان با شماره تلفن‌های ۰۸۷۳۳۲۴۷۰۴۹ و ۰۹۰۲۱۴۷۹۰۶۰ آماده هماهنگی برای کمک و پاسخگویی به سووالات شهروندان است.

برچسب‌ها کردستان سازمان زندان‌ها سنندج اداره کل زندان های استان کردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سازمان زندان ها سنندج کردستان سازمان زندان ها سنندج اداره کل زندان های استان کردستان اخبار کنکور زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،به گزارش روابط عمومی زندان جهرم، خانمی با مراجعه به دفتر مددکاری زندان جهرم ،۲۰ میلیون تومان را برای آزادی فردی بدهکار واریز و رسید آن را به عنوان هدیه تولد همسرش به وی اهدا کرد.
خیران و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند، می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۴۲۱۴۲۸۶ به نام انجمن حمایت زندانیان شهرستان جهرم واریز کنند.

شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی