Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمد درافشانی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: از زمان آغاز به کار شورای پنجم، توسعه اماکن فرهنگی و ورزشی در شهر قزوین،نواحی منفصل و کم برخوردار در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار گرفته است.

درافشانی افزود: در همین راستا عملیات  کلنگ زنی ۱۵پروژه مهم در طول چهار سال اخیر برزمین زده شده است که از این تعداد پروژه،دو  طرح مورد بهره برداری قرار گرفته و مابقی آنها نیز امسال به بهره برداری می رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: خانه‌ فرهنگ منتظری با یک هزار و ۶۰۰متر مربع زیربنا و خانه فرهنگ میرداماد با ۷۰۰مترمربع زیربنا در راستای توسعه فضاهای فرهنگی ورزشی، توزیع عادلانه خدمات و سرانه فضاهای فرهنگی به بهره برداری رسیده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز عملیات اجرایی  خانه‌های فرهنگ چوبیندر با یک هزار و ۳۵۰مترمربع زیربنا و ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی، مجاهد با ۶۰۰متر مربع زیربنا و ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی، ناصرآباد با ۱۲۰۰متر مربع زیربنا و ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی و خانه فرهنگ اندیشه با ۱۲۰۰مترمربع زیربنا و ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی  در دست اقدام است.

درافشانی افزود: از دیگر پروژه های در دست ساخت شهرداری قزوین «نمازخانه پارک ملت قزوین» در ۶۰متر مربع زیربنا و ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی، «زمین ورزشی شقایق دو» با چهار هزار متر مربع و ۱۰درصد پیشرفت فیزیکی، «مرکز نشر آثار امام در خیابان شهید بابایی قزوین»در ۲هزار متر مربع و ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی است.

او در ادامه بیان کرد: همچنین پروژه های «فرهنگسرای مینودر« با چهار هزار و ۵۰۰متر مربع زیربنا و ۲۰درصد پیشرفت فیزیکی، «مجموعه تئاتر شهر» با دو هزار متر مربع و ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی، «مجموعه ورزشی مینودر» با سه هزار متر مربع و ۲۰درصد پیشرفت فیزیکی، «مجموعه ورزشی باهنر» با ۱۵۰۰متر مربع و ۳۰درصد پیشرفت فیزیکی، « سوله ورزشی اندیشه» با ۱۲۰۰متر مربع زیربنا و ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی، «پروژه ورزشی مشعلدار» با یک هزار متر مربع و ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی و « زمین ورزشی نواب جنوبی» با یک هزار متر مربع زیربنا و ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی نیز در دست احداث است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در پایان اظهار امیدواری کرد با تکمیل این مراکز فرهنگی بخشی از نیازهای فرهنگی مناطق کم برخوردار و محلات شهر قزوین  مرتفع و گام های خوبی در جهت ارتقای سطح فرهنگ کهن شهر تاریخی قزوین برداشته شود.

۴۶

کد خبر 1504825

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین متر مربع زیربنا هزار متر مربع یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان حمیدرضا خان محمدی در آئین افتتاحیه سالن‌های ورزشی جدید الاحداث استان هرمزگان اظهار داشت: قبل از اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سرانه ورزش دانش آموزی استان هرمزگان سی و چهار صدم متر مربع بود و با اضافه شدن طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سرانه ورزشی استان به پنجاه صدم متر مربع رسید.

وی افزود: با افتتاح پروژه‌های جدید ۲ هزار متر مربع به سرانه‌های ورزش دانش‌آموزی استان هرمزگان اضافه شد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، بیان کرد: پروژه اولی که امروز افتتاح شد در روستای تالار شهرستان میناب بود که با زیر بنای ۷۰۴ متر مربع و هزینه‌ای قریب به ۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گفته خان محمدی، دو پروژه ورزشی نیز در آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس افتتاح شد که در ابتدا سالن چند منظوره زمزم واقع در پیامبر اعظم این شهرستان با هزینه ۵۰ میلیارد در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: پروژه دوم نیز سالن ورزشی آیت الله صدر در مرکز شهر بندرعباس بود که با زیر بنای ۶۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال ساخته و به بهره برداری رسید.

کد خبر 6081830

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۰ هزار متر مربعی فضای ورزشی مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد
  • افزایش ۸۰ هزار مترمربعی فضاهای ورزشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم
  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • پیشرفت فیزیکی ۷۸.۵ درصدی شبکه آبیاری و زهکشی البرز