Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد اصفهان، کریم زارع در جلسه‌ای که با حضور مدیران بانک سینا و شرکت‌های بنیاد مستضعفان در استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اظهار داشت: بنیاد مستضعفان در همه زمینه‌ها در قالب‌های مختلف و به صورت بلاعوض و وام، یاور امداد بوده و در حمایت نیازمندان، از ورود کمیته امداد به یک بحران جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان افزود: کمیته امداد برای تحصیل فرزندان مددجویان تأکید دارد و هم اکنون ۲۶ هزار دانش‌آموز در سطح استان از خدمات فرهنگی این نهاد بهره‌مند می‌شوند. 

وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط کنونی و تحصیل دانش‌آموزان به صورت مجازی، ۴۰ دستگاه تبلت توسط بانک سینا برای دانش‌آموزان تحت حمایت امداد تأمین شد، بیان کرد: با شروع تحصیل دانش‌آموزان به صورت مجازی و با استفاده از تجهیزات الکترونیکی با کمک سازمان آموزش و پرورش استان نیازسنجی انجام و افراد تحت حمایت بررسی شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان عنوان کرد: در این راستا تاکنون با همراهی و مشارکت خیران نیکوکار، بانک سینا و شرکت‌های صنعتی، تولیدی، بالغ بر ۴ هزار دستگاه تبلت تهیه و در چند مرحله به دانش‌آموزان تحت حمایت در استان اهدا شده است و این روند ادامه دارد.

وی با اشاره به عدم دسترسی برخی کودکان به ویژه مددجویان کمیته امداد به تبلت یا گوشی‌های هوشمند برای آموزش دروس خود گفت: ۷۰۰ فرزند تحت حمایت امداد از مددجویان نخبه در زمینه تحصیلی، ورزشی هستند و اگر حمایت‌های امداد و مردم نیکوکار از آن‌ها انجام نمی‌شد، شاید چنین جایگاهی را کسب نمی‌کردند.

مظفری، رئیس شورای هماهنگی مدیران بنیادی استان اصفهان در ادامه این جلسه افزود: بنیاد مستضعفان بانک سینا در راستای انجام وظیفه سازمانی و اجتماعی خود توانسته در یاری رساندن به نیازمندان به خوبی وارد عمل شود و به شعار خدمت صادقانه جامه عمل بپوشاند.

در این جلسه به صورت نمادین به ۴ فرزند تحت حمایت کمیته امداد تبلت‌های اهدایی بانک سینا تقدیم شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ص/

منبع: فارس

کلیدواژه: کریم زارع بانک سینا اهدای تبلت به دانش آموزان استان اصفهان دانش آموزان کمیته امداد بانک سینا تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم

  رییس کمیته امداد دزفول خوزستان گفت: خیر دزفولی همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع) حمایت از ۹۳۰ فرزند یتیم را به عهده گرفت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد دزفول، یکی از نیکوکاران خیر اندیش با حضور در این نهاد حمایت از ۹۳۰ یتیم و فرزند نیازمند زیر حمایت کمیته امداد دزفول را به صورت یکجا برعهده گرفت.

رییس کمیته امداد دزفول ادامه داد: جامعه خیران و نیکوکاران فعال در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین همه قشرهای جامعه را شامل شود چرا که در این طرح می‌توان از هر تعداد فرزند و با هر میزان پرداختی ماهیانه حمایت کرد.

وی استقبال خیران، نیکوکاران و مردم نوعدوست شهرستان دزفول از این طرح حمایتی را چشمگیر و تحسین برانگیز دانست و گفت: هم اکنون سه هزار و ۵۰۰ نفر از مردم دزفول به صورت منظم از ۲ هزار و ۷۰۰ فرزند یتیم و نیازمند حمایت می‌کنند.

رحیمی، نفس کمیته امداد در این طرح را معرفی فرزندان یتیم و ایجاد ارتباط میان نیکوکاران و آنها دانست و گفت: تمام وجوه واریزی خیران مستقیم به حساب فرزند معنوی تحت حمایت آنها واریز می‌شود.

به گزارش ایرنا، افزون بر هشت هزار و ۱۳۳ خانوار در شهرستان دزفول از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند.

حداقل هر کودک یتیم ماهانه ۱۰ میلیون ریال برای تامین نیازهای اولیه زندگی مانند خوراک و پوشاک نیاز دارد و این در حالی است که سرانه واریزی خیران در طرح اکرام در دزفول چهار میلیون ریال است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک خیّر مدرسه ساز  درگذشت

دیگر خبرها

  • اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد گلستان
  • شروع زندگی جدید با آغاز سال جدید
  • اهدای ۳۵ سری جهاز به نو عروسان کمیته امداد امام اشنویه
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • اهدای ۱۷۹۶ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای ۱۷۹۴ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • بیش از ۵ هزار خیر جدید به حامیان ایتام در خراسان شمالی افزوده شدند
  • حمایت خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم