Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیات گفت: برنامه های جزء خوانی قرآن کریم در فضای شاد برای دانش آموزان ملایری برگزار می شود.

«مسلم بیات» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر ضمن تبریک ماه مبارک  رمضان و بهار تلاوت قرآن گفت: با توجه به شرایط قرمز کشور و شهرستان ملایر امسال همه برنامه های قرآنی در مدارس و آموزش و پرورش به صورت حضوری حذف شده است

 معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر افزود:با هماهنگی انجام شده با مدارس قرار شد که برنامه جزء خوانی قرآن و همچنین برنامه های قرآنی و مناسبتی متناسب با سن دانش آموزان در دوره های مختلف تحصیلی در فضای مجازی برای دانش آموزان و فرهنگیان بارگزاری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اینکه سالهای گذشته در ماه مبارک رمضان برنامه جز خوانی قرآن، برگزاری نماز جماعت، برنامه ها و فعالیت های قرآن  را در سطح مدارس و اداره داشتیم گفت: در صورت بهتر شدن وضعیت  و رنگ بندی شهرها برگزاری محافل قرآنی در اداره  با حضور همکاران فرهنگی در دستر کار قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن و عترت دانش آموزان و فرهنگیان گفت: مسابقات قرآن  دانش آموزان همه ساله  در چهار مرحله مدارس، شهرستان، استان و کشوری برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ملایر با بیان اینکه امسال نیز مسابقات قرآن  دانش آموزی در رشته های حفظ عمومی، حفظ ویژه  تفسیر، قرائت، تحقیق و ترتیل، نهج البلاغه صحیفیه سجادیه، احکام، اذان و مداحی ویژه برادران، و انشای نماز با حضور 8 هزار شرکت کننده در سطح مدارس برگزار شد افزود: از این تعداد یک هزار و 500 نفر در مرحله شهرستانی با هم رقابت کردند.

وی افزود: در مرحله شهرستانی نیز بعد از بررسی آثار به صورت مجازی 90 دانش آموز حائز رتبه برتر و به مرحله استانی معرفی شدند که مرحله استانی این مسابقات نیز در اردیبهشت ماه برگزار و برگزیدگان در خرداد ماه معرفی  و برگزیدگان مرحله کشوری مشخص می‌شوند.

بیات همچنین به برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان اشاره کرد و گفت: این مسابقات نیز در چهار رشته نهج البلاغه، احکام حفظ و قرائت قرآن با حضور 200 نفر از فرهنگیان خواهر و برادر به صورت مجازی برگزار شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ملایر  تصریح کرد:در ابن زمینه نیز  برگزیدگان رشته های مختلف به استان معرفی شدند که بعد از مرحله استانی برگزیدگان انتخاب و به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان ملایر آموزش و پرورش آموزش و پرورش مسابقات قرآن دانش آموزان خوانی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۴۱ پایگاه مطالعاتی نوروز برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان در مدارس گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سید رضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: چهل و یک پایگاه مطالعاتی نوروز در چهارده‌ شهرستان استان گلستان با هدف تقویت بنیه علمی، رفع مشکلات درسی و مفاهیم آموزشی و آمادگی بیش از پیش دانش آموزان برای ورود به عرصه امتحانات نهایی و کنکور سراسری پیش از تعطیلات نوروز در مدارس منتخب استان تشکیل شد و به مدت ۲۰ روز فعالیت می کند.

او افزود: تا کنون نزدیک به ۷۰۰ دختر و ۶۱۹ پسر به صورت حضوری در چهل و یک پایگاه مدرسه‌ای و ۳۲۰ دختر و ۱۱۴ پسر به صورت مجازی، از پایه های مختلف در این دوره‌ها شرکت کرده اند.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن کریم در یاسوج
  • محفل جزء خوانی قرآن کریم در مشگین شهر
  • فعالیت ۴۱ پایگاه مطالعاتی نوروز برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان در مدارس گلستان
  • برگزاری اعتکاف علمی در ۲۴ مدرسه آذربایجان شرقی همزمان با تعطیلات نوروزی
  • برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد