Web Analytics Made Easy - Statcounter

به منظور حضور در مسابقات شمشیربازی زون آسیا نمایندگان کشورمان ۳ اردیبهشت عازم ازبکستان خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، مسابقات شمشیربازی زون آسیا و انتخابی المپیک ۵ و ۶ اردیبهشت ماه در ازبکستان برگزار می‌شود.

در بخش بانوان و در اسلحه اپه پریماه ماهرخ، در بخش فلوره نگین کافی و در سابر نجمه سازنچیان مسافر ازبکستان خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در بخش مردان و در اسلحه فلوره علیرضا ادهمی و در اپه محمد رضایی طادی انتخاب شدند. محمد میرمحمدی و علی یعقوبیان به عنوان سرمربیان فلوره و اپه این نفرات را همراهی می‌کنند.   نمایندگان کشورمان ۳ اردیبهشت ماه و پس از انجام PCR راهی محل برگزاری مسابقات خواهند شد. پس از ورود شمشیربازان به ازبکستان یک تست PCR نیز توسط کشور میزبان گرفته خواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمرین ملی پوشان رویینگ قبل از آغاز مسابقات کسب سهمیه

  به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی روئینگ متشکل از، حمیدرضا رضوانی، زینب نوروزی، مهسا جاور و فاطمه مجلل پس از ۲۴ ساعت، به شهر چونگ جو محل برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس رسیدند. مسابقات آسیا-اقیانوسیه به منظور کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس از ۳۱ فرودین ماه و در سه روز برگزار می‌شود. ملی پوشان کشورمان امروز به دلیل شرایط نامساعد جوی و بارش شدید باران به تمرینات بدنسازی اکتفا کردند.   افشین فرزام به عنوان سرمربی و هماخاتمی مربی تیم در تمرین امروز قایقرانان حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • اعزام تیم‌های تراپ و اسکیت به مسابقات توزیع سهمیه المپیک
  • نوروزیان فینالیست شد
  • اعزام ۳ آزادکار به قرقیزستان
  • اولین تمرین ملی پوشان رویینگ قبل از آغاز مسابقات کسب سهمیه
  • ازبکستان با سرمربی مشهور دنبال قهرمانی/ رویاپردازی ازبک‌ها در آسی
  • این 5 نفر سهمیه بگیرند، مستقیم به المپیک پاریس می‌روند
  • حضور ۱۲۴ تکواندوکار از ۵۵ کشور در المپیک پاریس
  • در انتخاب بین یزدانی و قاسمپور دخالت نکنیم
  • نباید در انتخاب بین حسن یزدانی و قاسمپور دخالت کرد
  • امیدوارم دست پر به ایران برگردیم/ شناخت خوبی از تیم داریم