Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@12:06:10 GMT

برخورد پلیس با روزه خواران در ملاءعام

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۸۶۳۴

برخورد پلیس با روزه خواران در ملاءعام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی این استان با بیان اینکه روزه خواری در ملاء‌عام جرم است، از شهروندان خواست، همانند سال‌های قبل با احترام به افراد روزه‌دار از خوردن و آشامیدن در فضا‌ها و اماکن عمومی پرهیز کنند.

سرهنگ علی وارستگی افزود: پلیس برای پاسداشت ماه مهمانی خداوند و حفظ حرمت این ماه نهایت تلاش و توان خود را به کار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه براساس احکام اسلامی، مسافران و بیماران از روزه‌داری معاف شده‌اند، ادامه داد: لازم است افرادی که دارای عذر شرعی بوده از خوردن و آشامیدن و همچنین استعمال دخانیات در ملاء‌عام مانند بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها خودداری کنند.

سرهنگ وارستگی ادامه داد: آن دسته از رستوران‌ها، اغذیه‌فروشی‌ها، غذا‌های آماده، آبمیوه فروشی‌ها هم که دارای مجوز فعالیت از سوی ستاد مقابله با کرونا هستند از اذان صبح تا اذان مغرب تعطیل و بعد از این زمان می‌توانند تنها از طریق خدمات بیرون‌بر فعالیت کنند.
او گفت: متصدیان مراکز پذیرایی بین راهی، پایانه‌های مسافربری، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیز می‌توانند به منظور ارائه خدمات به افرادی که دارای عذر شرعی هستند، با رعایت موازین بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با اخذ مجوز‌های لازم از مراجع ذی‌ربط، ضمن استتار مکان به گونه‌ای که تظاهر به روزه‌خواری نشود، فعالیت کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان افزود: بدیهی است مسئولیت رعایت نکردن مصوبات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا و دیگر موارد یاد شده متوجه مسئولان و متولیان اماکن مربوطه است.

او ادامه داد: رانندگان وسایل نقلیه شخصی و عمومی هم لازم است با رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی کردن مداوم خودروی خود، از تظاهر به روزه‌خواری و استعمال دخانیات در داخل آن و ایجاد آلودگی صوتی پرهیز کنند.

سرهنگ وارستگی گفت: پلیس با هنجارشکنانی که حرمت ماه مبارک رمضان را با بی‌توجهی به تذکرات ارائه شده، نگه ندارند، برخورد‌ قانونی می کند.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برخورد پلیس با روزه خواران ماه رمضان روزه خواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز در شهر ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: فعالیت غیرقانونی مسافربر‌های شخصی و توقف آنها در ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی مشکلات و معضلات عدیده‌ای را برای ناوگان حمل و نقل عمومی و ترافیک شهر ارومیه به وجود آورده است.
فخرالدین معصوم‌زاده افزود: با توجه به هماهنگی‌ها و انعقاد تفاهم‌نامه با بنیاد تعاون ناجا، اعمال قانون بر مسافربر‌های شخصی غیرمجاز در دستور کار قرار گرفته و در این راستا ماموران پلیس راهور به همراه بازرسان گشت کنترل و نظارت سازمان با هرگونه تخلف مرتبط با حمل و نقل همگانی مسافر با جدیت بیشتری برخورد خواهند کرد.
وی با اعلام کنترل مستمر سلامت فنی وسائط نقلیه عمومی و صلاحیت‌های رفتاری رانندگان، ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌ها هرگونه تخلف خودرو‌های مسافربر شخصی غیر مجاز از جمله اقدام به مسافرکشی و توقف در ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس توسط پلیس اعمال قانون می‌شود.

دیگر خبرها

  • یک پیشنهاد برای افزایش بازدارندگی مجازات سارقان
  • دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در بوکان
  • برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز در شهر ارومیه
  • طلسم ادامه‌دار هالند مقابل رئال: گل نمی‌زند (عکس)
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • کاهش قیمت مرغ در بازار
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد
  • مردم آزاری با خودرو؛ قیمت لامپ زنون و منبع اگزوز!