Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار جعفرابادمغان وضعیت کرونایی را " بسیار شکننده " توصیف کرد و نسبت به بازگشت رنگ‌بندی قرمز در صورت تداوم بی اعتنایی برخی از شهروندان و اصناف به پروتکل‌های بهداشتی هشدار دارد.

به گزارش برنا ، صالح عبدی در« رژه خودرویی هشدار»گفت که طی روزهای گذشته تنها در یک روز حدود ۵۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ بستری شدند که نشانه خوبی نیست و ضرورت دارد تا همه نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی دقت و وسواس داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام این که طبق آمار روزانه وزارت بهداشت تعداد زیادی از مرگ و میرهای کرونایی مربوط به است ، گفت : در چنین شرایطی پذیرفته نیست عده ای با رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی جان خود و دیگران را به خطر بیندازند.

بخشدار جعفرابادمغان افزود : کادر درمانی طی حدود یک سال گذشته به صورت شبانه روزی در حال تلاش برای خدمات رسانی به بیماران است ، همه تلاش مسئولان نیز برنامه ریزی برای کنترل شیوع کرونا و قطع زنجیره آن همزمان با تداوم حرکت چرخ اقتصاد و معیشت مردم است ولی متاسفانه باز هم مشاهده می شود برخی بی توجه به توصیه های بهداشتی و ساده‌انگاری همه تلاش ها را خنثی می کنند در حالی که بازگشت به شرایط قرمز هم جان شهروندان را به خطر می اندازد و هم معیشت مردم را دچار تنگنا می کند.

وی با بیان اینکه قاطبه اصناف و بازاریان در ایام اعمال محدودیت‌ها ارتباط و همکاری تنگاتنگی با ستاد مقابله با کرونایی داشتند ، اطهار داشت : انتظار این است که همکاری ها اکنون که بخش در شرایط قرمزقرار دارد تداوم یابد تا بتوانیم رنگ بندی را به زرد و آبی برسانیم .

وی بیان کرد؛یکی از عوامل مهم شیوع کرونا در مناطق مختلف  برپایی دورهمی‌های خانوادگی دانست و تاکید کرد : اگر چه دورهمی های خانوادگی و فامیلی در شرایط عادی نقطه قوت فرهنگی است ولی در شرایط کرونایی تبدیل به نقطه ضعف شده است و بیشترین آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ را به خود اختصاص داده است.

بخشدارجعفراباد مغان یکی از اقدامات اثرگذار بر کنترل شیوع کرونا اجرای طرح شهید سلیمانی دانست و گفت که این طرح در شناسایی بیماران مشکوک کرونایی و یا در معرض خطر نقش بسیار ارزشمندی داشت و لازم است همچنان با جدیت و تا عادی شدن شرایط ادامه یابد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز

آلودگی هوا در آبادان و خرمشهر آغاز شده و در حال حاضر به وضعیت ناسالم برای گروه های حساس تبدیل شده است.

بنا بر آخرین داده های سامانه پایش کیفی هوای کشور ، غلظت آلاینده ها در خرمشهر ۱۴۸ میکروگرم بر متر مکعب است و تنها با افژایش ۲ میکروگرمی به وضعیت قرمز خواهد رسید که برای تمام افراد ناسالم است.

از گروه های حساس و بیماران زمینه ای و سالمندان خواسته شده از خروج غیرضروری بپرهیزند و در صورت خروج از ماسک استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ علت نارسایی کلیه
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • هشدار دامپزشکی گناباد در خصوص شیوع بیماری تب مالت
  • وضعیت قرمز بازار گوشت