Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: فهرست عناوین مجوزها، رویه ها و مقررات مخل بیرونی حوزه صنعت، معدن و تجارت و راهکارهای پیشنهادی اصلاح آنها به وزارت اقتصاد و دارایی جهت طرح در هیات مقررات زدایی ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سعید زرندی اعلام کرد: فهرست عناوین مجوزها، رویه ها و مقررات مخل بیرونی حوزه صنعت، معدن و تجارت و راهکارهای پیشنهادی اصلاح آنها به وزارت اقتصاد و دارایی جهت طرح در هیات مقررات زدایی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با عنایت به نامگذاری سال­ جاری و در راستای تحقق شعار مانع ­زدایی از حوزه تولید و در خصوص "لغو مجوزهای دست­ و پا گیر و تسهیل و تسریع در صدور مجوزهای ضروری برای فعالان اقتصادی فهرست عناوین مجوزها، رویه­‌ها و مقررات بیرونی (برون‌ دستگاهی) که موجب وقفه و اخلال در صدور مجوزهای حوزه صنعت، معدن و تجارت شده­اند جهت طرح در هیات مقررات­ زدایی ارسال شده است.

وی افزود: این فهرست با همفکری و نظرخواهی از فعالان تولیدی و اقتصادی و تشکل های بخش خصوص ، خانه های صنعت، اتاق بازرگانی و دیگر انجمن ها تهیه شده است.

زرندی در ادامه توضیح داد : 9 مورد در بخش صنعت، 5 موضوع در بخش معدن و 5 مورد در بخش صنوف در این لیست به همراه پیشنهاد اصلاح آن دیده شده است.

معاون طرح و برنامه وزارت صمت گفت : این فهرست ، موضوعاتی بود که در اختیار هیات مقررات زدایی می باشد و سایر موضوعات دیگر برای مانع زدایی در سطوح بالاتر دنبال می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون طرح و برنامه وزارت صمت هیات مقررات زدایی معدن و تجارت حوزه صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود

سیاوش فولادی وندا ، گفت: بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم در فروردین ماه امسال، ۳۶۴ مورد بازرسی برای جلوگیری از تخلف عرضه، نگهداری و فروش کالای قاچاق انجام دادند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم افزود: از این تعداد بازرسی هشت مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف شد که برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان معرفی گردید.

او ادامه داد: در مجموع ارزش ریالی کشفیات فروردین‌ماه امسال ۲ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال بوده‌است.

فولادی وندا گفت: در همین رابطه بیش‌از چهار هزار و ۱۰۰ مورد کالای قاچاق کشف شد که بیشتر آنها شامل دخانیات، مواد غذایی، لوازم خانگی و تلفن همراه بود.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم  افزود: همچنین بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم تعداد ۱۵۹مورد تذکر و اخطار کتبی به واحد‌های خرده فروش داده و ۲۶ گشت مشترک با دستگاه‌های نظارتی استان برگزار کردند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم  بیان کرد: بیشتر گشت‌‎‌های مشترک با دستگاه‌هایی نظیر تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی، بسیج و اتحادیه‌های مرتبط بوده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • افزایش ۴۰ درصدی کرایه‌های حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل
  • انتخاب رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان