Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@02:54:52 GMT

یک پرتغالی دیگر آماده جانشینی مورینیو در تاتنهام

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۸۷۱۸

یک پرتغالی دیگر آماده جانشینی مورینیو در تاتنهام

مسئولان باشگاه تاتنهام قصد دارند در صورت ناکامی مورینیو در رساندن این تیم به سهمیه لیگ قهرمانان، نونو اسپریتو پرتغالی را جانشین او کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از استار، تاتهام شانس کمی برای رسیدن به لیگ قهرمانان دارد و شکست برابر منچستریونایتد وضعیت این تیم را سخت تر از قبل نیز کرده است. مسئولان تیم تاتنهام که از عملکرد این تیم در این فصل راضی نیستند، نونو اسپیریتو سرمربی پرتغالی تیم ولورهمپتون را به عنوان گزینه جانشینی مورینیو در نظر گرفتند تا در صورت ناکامی در رسیدن به لیگ قهرمانان، این مربی را جانشین آقای خاص کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ESPN، در صورت فسخ زودهنگام، باشگاه لندنی باید حدود ۳۰ میلیون پوند به ژوزه بپردازد؛ این مبلغ در اصل در قرارداد ذکر شده که تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد.

سران تاتنهام مشکلی با پرداخت این غرامت ندارند و دوست ندارند فصل آینده نیز از لیگ قهرمانان دور باشند. با توجه به حذف از لیگ اروپا، تاتهام در صورتی که بین چهار تیم اول لیگ باشد می تواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنند و یا اینکه تیم های انگلیسی بتوانند در لیگ اروپا و لیگ قهرمانان قهرمان شوند (منچسترسیتی یا منچستریونایتد) تا تیم های پنجم یا در صورت قهرمانی هر دو تیم انگلیسی در اروپا، تیم ششم نیز شانس حضور در لیگ قهرمانان را داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نونو اسپیریتو ژوزه مورینیو تیم فوتبال تاتنهام انگلیس لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی شدید رافینیا پس از حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا / فیلم

شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، پاری سن ژرمن با نتیجه ۴-۱ بارسلونا را شکست داد و با برتری ۶-۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه‌نهایی شد. ناراحتی شدید رافینیا در پایان این دیدار را مشاهده می کنید.

دانلود (2.4MB)

دیگر خبرها

  • پیش بینی فاتح رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 توسط یک سگ خانگی / فیلم
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • تبریک کان به بایرن: قهرمانی در دسترس است
  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در منطقه سیستان است
  • ببینید | بایرن ۱ - آرسنال صفر
  • خلاصه بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل کیمیش
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • گل فرانک ریبری به رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 17 آوریل، 2012) / فیلم
  • ناراحتی شدید رافینیا پس از حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا / فیلم