Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ حسن کریمی ارتباط بین شغل و رشته تحصیلی دانشجویان این مراکز را بیشتر از سایر دانشگاه ها دانست و افزود: از مزیت های این مراکز جذب کاری بیش از 70 درصدی دانشجویان، متناسب با رشته های تحصیلی آنهاست و دانشجویان مراکز علمی کاربردی کمتر با معضل بیکاری روبرو هستند.
 وی با اشاره به وجود 13 هزار شغل در جهان اظهار داشت: بیش از 13000 شغل در جهان وجود دارد اما در کشور ما حدود 3000 رشته شغلی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید بتوانیم از ظرفیت های بالای مراکز علمی- کاربردی در خصوص رشته های شغل محور استفاده نماییم.
کریمی در خصوص برنامه های آموزشی سال جاری در مرکز آموزش علمی -کاربردی صنعت هوانوردی آسمان ایرانیان گفت : برنامه های ویژه ای برای امسال به مراکز استان ابلاغ شده است و تمرکز این مرکز بر فعالیت های پودمانی، براساس نیاز استانی و کشور و نیز توسعه بخش بین الملل می باشد. سعی داریم با دریافت مجوز ستاد اقدام به تبادل دانشجو و استاد بین کشورهای همسایه مانند عراق و افغانستان را در ماه های آینده در قالب دانشگاه پیگیری و اجرا نماییم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: علمی کاربردی دانشجو بازار کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه دانشگاه جامع علمی کاربردی در حمایت از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

بامداد امروز سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در لبیک به بیانات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی)  باذن الله؛ با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین های اشغالی با ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند و این تازه آغاز پاسخ‌هایی به خون به ناحق ریخته شده و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران در جنایت این رژیم خبیث و کودک کش صهیونیستی  در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق است.
کاش چشم‌های کورشان یک بار برای همیشه بر این حقیقت عظیم گشوده می‌شد که ملتی که سرور آزادگان جهان را الگوی خویش می‌داند از مرگ و شهادت نمی‌هراسد و مرگ سرخ را فخر خویش می‌داند.
درود و رحمت خدا بر شهدای راه حق‌ و درود بر رزمندگان اسلام؛ همان‌هایی که نشان دادند وعده خدا حق است که «وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ»؛ آری ، برادران مجاهد در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند که نخواهند گذاشت حتی قطره‌ای از خون کودکان و زنان و مردان بی‌گناه پایمال شود.
رضوان خدا بر روح پاک حاج حسن تهرانی‌مقدم که با تلاش‌های شبانه‌روزی کاری کرد که خط مقدم جنگ کیلومترها از مرزهای ما فاصله داشته باشد و اینک آرزوی آن شهید والامقام در هدف قراردادن قلب رژیم منحوس صهیونیستی تحقق یافت و موشک‌های جمهوری اسلامی  کیلومترها آن طرف‌تر، بیخ گوش ظالمان و جهانخواران، بر فراز قدس شریف مراکز استراتژیک رژیم صهیونیستی را شخم زدند تا این پیام واضح را به آمریکا و مزدورانش در منطقه برسانند: «اسرائیل نابود خواهد شد» و این تازه آغاز ماجراست و این شیر همیشه بیدار، فقط پنجه‌ای بر پیکر منحوس ظالمان نواخته است ...
دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن حمایت قاطع از این اقدام دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تمامی جهان‌خواران و ایادی آنان یادآوری می‌کند که مردمان این مرز و بوم تا آخرین قطره خون پای اهداف بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌‌اند و دست همه دشمنان را از دین و آیین و خاک مقدس مقاومت کوتاه خواهند کرد.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

دیگر خبرها

  • بازدید از شرکت ایران خودرو برای دانشجویان رشته مکانیک و صنایع
  • انتصابات جدید شهردار تهران در سه بخش مدیریت شهری
  • سپاهیان نمی‌گذارند خون انسان‌های بی‌گناه پایمال شود
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی
  • بیانیه دانشگاه علمی کاربردی در حمایت از حملات به سرزمین‌های اشغالی
  • بیانیه دانشگاه جامع علمی کاربردی در حمایت از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی
  • سال ۱۴۰۳، سال استقرار برنامه‌های تحولی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی است
  • سال ۱۴۰۳، سال استقرار برنامه‌های تحولی دانشگاه است