Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در خصوص تقاضای اعمال ماده ۲۳۴ قانون آیین نامه داخلی مجلس مبنی بر اینکه آقای رئیس جمهور ۱۳ فقره قانون را ابلاغ نکردند، ۱۰ جلسه‌ای تشکیل شد و من شخصاً در آن جلسه حضور داشتم. جناب آقای حاجی دلیگانی به نمایندگان محترمی که درخواست اعمال ماده ۲۳۸ داشتند را عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری گفت: وی فهرست ۱۳ فقره قانون را ارایه کرد و من در مورد هر ۱۳ فقره توضیح دادم. اقدامات نظارتی باید در هر دوره قانونگذاری یعنی دوره ۴ ساله اجرا و ابلاغ شود که از این تعداد ۱۰ مورد مربوط به مجلس نهم و دهم بود که این قوانین را برای انتشار به روزنامه رسمی ارسال کردند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور افزود: در مجلس یازدهم سه مورد قانون بود که یکی از آنها موافقت نامه خدمات هوایی دو جانبه ایران و کویت بود که منشا آن لایحه دولت بود. این موارد را آقای رئیس جمهور ابلاغ کرده بود اما روزنامه رسمی منتشر نکرده بود.

27215

کد خبر 1504808

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسینعلی امیری حسن روحانی قانون رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، با اشاره به زمان ابلاغ برنامه هفتم توسعه، گفت: ایرادات باقیمانده از لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه برطرف شده است و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: درباره بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، این بخش از لایحه بودجه هم اکنون در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و با توجه به اینکه سقف درآمدها و هزینه‌های بودجه در بخش اول مشخص شده است، علی القاعده تغییرات قابل توجهی در این حوزه نباید داشته باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به احتمال استیضاح وزیر آموزش و پرورش، بیان کرد: این استیضاح از پیش از این مطرح بوده و گفت‌وگوهایی با نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح مطرح شده تا به ایرادات و اشکالات پاسخ داده شود و نماینده استیضاح کننده گفت‌وگوها و مکاتباتی را با وزیر داشته است.

وی در ادامه اظهار کرد: البته با توجه به زمان اندک باقیمانده از کار مجلس بعید است که نوبت به این گونه مسائل برسد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود
  • قصد رئیس جمهور گرجستان برای وتوی قانون عوامل خارجی
  • رئیس جمهور هوادار روسیه در سودای نخست‌وزیری کرواسی
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند
  • ابلاغ طرح صیانت از آثار تاریخی روستاهای زرندیه
  • زلنسکی: بدون کمک آمریکا، شانس پیروزی نداریم
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت