Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@15:39:18 GMT

4 واحد صنفی متخلف در قشم پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۸۷۸۶

4 واحد صنفی متخلف در قشم پلمب شد

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم ،از پلمب چهار واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی مبارزه با شیوع ویروس کرونا در قشم خبر داد.

  به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، هرمز امیری گفت: بازدید مشترک، گشت ستاد تنظیم بازار و مبارزه با شیوع ویروس کرونا با حضور نمایندگان اصناف و شبکه بهداشت و درمان شهرستان به منظور حفظ سلامت شهروندان به صورت مستمر انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در آخرین بازدید یک واحد مشاور املاک، یک واحد اغذیه فروشی و دو واحد نمایشگاه اتومبیل به علت رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی پلمب شدند.

به گفته امیری، همچنین در این بازدید اخطاریه های کتبی و شفاهی درخصوص رعایت دستورالعمل ها برای برخی دیگر از اصناف صادر شد و در صورت تکرار این واحدها نیز پلمب می شوند.

در پایان، مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از تمام کسبه و صنوف درخواست کرد با پایبندی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی از حفظ سلامت خود و شهروندان کوشا باشند تا بتوان با کمترین آسیب از پیک چهارم همه گیری ویروس کرونا عبور کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هرمزگان تخلفات صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا کنون، از دو هزار و ۱۵۴ واحد صنفی پوشاک بازرسی شده و تعداد ۲۱۸ پرونده تعزیری تشکیل شده است.

 

محسن صیادی افزود: در این مدت چهار واحد صنفی پوشاک نیز به دلیل گرانفروشی و درج نکردن قیمت پلمب شده است.

دیگر خبرها

  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد
  • از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در فریمان