Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور درباره اوحدی دربرای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان توضیح داد.

سعید اوحدی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران  با اشاره به آزمون استخدامی این بنیاد گفت: بر اساس هماهنگی خوبی که با وزارت علوم، سازمان سنجش و مخصوصا سازمان اداری استخدامی کشور انجام شد، خوشبختانه دیروز دفترچه آزمون منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزندان عزیز جانباز و شهدا یک هفته فرصت دارند فرم را پر کنند.

وی افزود: توصیه من این است قبل از پر کردن این فرم حتما به سامانه سجایای بنیاد شهید وارد شوند و آخرین وضعیت اطلاعاتشان را تطبیق دهند.

اوحدی یادآور شد: بر اساس احکام برنامه ششم همه فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد باید به استخدام دولت دربیایند. در این آزمون با توجه به دستور ویژه رئیس جمهور ۱۶ هزار عزیز از فرزندان عزیز شهدا و جانبازان بالای هفتاد در صد به استخدام دولت در می‌آیند.

وی‌ گفت: آزمون عمومی است. هر عزیز فرصت برای سه انتخاب شغل محله دارد. محله هایی که بر اساس شرایط احرازشان انتخاب می کنند دیگر قابل تغییر نیست. آزمون تخصصی نیست و برای اولین بار است که در طول مدت گذشته چنین آزمون تخصصی برای فرزندان شهدا و جانبازان برگزار می شود. قطعا این عزیزان در یکی از سه انتخابی که دارند پذیرفته می شوند.

وی همچنین در باره ویدیو منتشر شده از یک جنباز در فضای مجازی اظهار داشت: عزیز جانباز قطع نخائی مشکلاتی را برای عبور از فضایی که به سمت منزل ایشان بوده داشتند که شاهد برخوردی بودیم، اما بلافاصله فرمانده نیروی انتظامی و قوه قضاییه به این موضوع ورود پیدا کردند. البته جانباز عزیز ما رضایت دادند، اما امیدواریم از این به بعد شاهد چنین رفتارهای ناخوشایندی نباشیم.

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهدا و جانبازان فرزندان شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با اشاره به اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در دور اول سفر ریاست جمهوری گفت: مصوبات این سفر در حوزه بنیاد شهید ۱۰۰ درصد اجرایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سعید هژبری در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه هر چه امروز در جهان عزت و اقتدار داریم از برکت مجاهدت و خون شهداست، گفت: این مهم که برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است، سبب جهش کشورمان در همه عرصه‌ها خواهد شد.

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه در دور اول سفر ریاست جمهوری مبلغ 5 میلیارد تومان به بنیاد شهید استان اختصاص یافت، افزود: اعتبارات این حوزه علاوه بر تقویت باید به نحو مطلوبی تخصیص پیدا کند تا تحولی اساسی در حوزه فرهنگ شهدا در ایلام ایجاد شود.

هژبری با اشاره به اینکه ساماندهی مزار شهدا به مثابه کانون ارزش‌های انقلابی در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: گلزارهای شهدا از هر نظر باید متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی باشد.

وی دولت سیزدهم را بهترین فرصت برای بازسازی فرهنگ شهدا در جامعه عنوان کرد و گفت: تکریم شهدا و جانبازان و خانواده های آنها و رسیدگی به مسائل درمانی و مسکن و غیره آن‌ها برای مدیران علاوه بر وظیفه یک توفیق از جانب الهی است.

118 گلزار مطهر شهدا در استان ایلام وجود دارد

 سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام نیز با بیان اینکه 118 گلزار مطهر شهدا در این استان  وجود دارد، به پنج مصوبه با اعتبار 5 میلیارد تومان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دور اول سفر رییس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: این مصوبات به صورت 100 درصدی اجرا شده است.

محمد رحیمی افزود: این پروژه ها شامل ساماندهی گلزار مطهر شهدای صالح آباد، هیندمینی، حاجی حاضر ایوان و سیداکبر دهلران بوده است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه در حوزه اقامتی و رفاهی پروژه های مناسبی در دست اجراست، گفت: زائرسرای مهران با 60 درصد پیشرفت فیزیکی و با 2 هزار و 400 مترمربع یکی از این پروژه هاست.

وی تصریح کرد: توسعه خانه های ایثار، ساخت مسکن و اهدای زمین به ایثارگران و پرداخت تسهیلات اشتغال برای جامعه هدف از مهمترین اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سال جاری است.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری اعلام شد
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیرو‌های مسلح
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیروهای مسلح
  • ۹۵ درصد مزارهای شهدا در زنجان ساماندهی شد