Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:37:22 GMT

۴۷ واحد صنفی بی‌توجه به محدودیت‌های کرونایی پلمب شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۸۹۷۴

۴۷ واحد صنفی بی‌توجه به محدودیت‌های کرونایی پلمب شدند

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر طولابی امروز چهارشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: در راستای اجرای تصمیمات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مبنی بر تعطیلی گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴، هفت گروه ویژه گشت کنترلی و نظارتی مشترک ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با موضوع، پاساژها، فروشگاه‌ها و تالار و باغ‌ها و سایر گروه‌های شغلی مطرح شده را مورد بازدید قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در مجموع بازدیدهای صورت گرفته به تعداد ۵۲۳ واحد تذکر داده شد و از صاحبان ۳۸ واحد تعهد اخذ شد، ۱۸ مورد اخطار صادر، ۴۷ مورد پلمب صورت گرفت و سه نفر از صاحبان اصناف نیز برای طی مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

فرماندار مرکز لرستان بیان داشت: در این بازدیدها نمایندگانی از سازمان صمت، اداره اماکن، اتاق اصناف، مرکز بهداشت، شهرداری، تعزیرات، میراث فرهنگی، ورزش و جوانان، بسیج اصناف و سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این موضوع حضور داشتند.

کد خبر 5189243

منبع: مهر

کلیدواژه: جعفر طولابی فرماندار خرم آباد محدودیت های کرونایی پلمب واحد صنفی ویروس کرونا شیوع کرونا ماه مبارك رمضان کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا ماه رمضان ۱۴۰۰ انتخابات 1400 محدودیت های کرونایی اردبیل ستاد ملی مقابله با کرونا وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد غیر مجاز کشتار دام در کوهدشت

دکتر «مصطفی زبردست» گفت: با پیگیری این اداره کل و حسب دستور مقام قضایی و با همکاری پلیس اماکن یک واحد غیرمجاز کشتار دام در شهرستان کوهدشت پلمب شد.

مدیر کل دامپزشکی لرستان در پایان گفت: سلامت مردم خط قرمز دامپزشکی می‌باشد و در حوزه سلامت شهروندان با افراد خاطی که با رفتار‌ها و اقدامات غیرمجاز و مخاطره آمیز خود بهداشت عمومی را تهدید کنند، برخورد قانونی می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • پلمب یک واحد غیر مجاز کشتار دام در کوهدشت
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز