Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: گوهر عشقی، مادر ستار بهشتی، در یک ویدیو به حرف‌های علی مطهری درباره پسرش پاسخ داد و گفت: «مگر خون بچه من با دو کیسه برنج برابر است؟‌‌‌»
وی اضافه کرد: «... به ما خیلی پیشنهاد کردند؛ یک‌بار ۷۰۰ میلیون پیشنهاد دادند... خون بچه من که فروشی نیست… کارگرها زحمت‌کش هستند و با دستان پینه‌بسته نان می‌برند سر سفره نه مثل شما… هر وقت اسم کارگر را خواستی بیاری، دهن‌ات را با گلاب آب بکش؛ کارگران خود را با گونی برنج نمی‌فروشند؛ شمایید که می‌فروشید این آخرین دفعه‌ای باشد که اسم ستار من را می‌آوری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگرها همه ستار من هستند...»
 علی مطهری، اخیرا در یک گفت‌و‌گوی تلویزیونی اینترنتی، گفته است: «ستار بهشتی کارگری فقیر بوده و مشکل داشته و چیزی گفته. اما او را گرفتند و در اثر شکنجه از دنیا رفت. من به پلیس فتا گفتم او را بیاورید، چایی جلوی‌اش بگذارید، دو کیسه برنج هم به او بدهید برود.»
گفتنی است ستار بهشتی،‌ کارگر وبلاگ‌نویس منتقدی بود که در سال ۱۳۹۱، چند روز پس از بازداشت در اثر کتک‌خوردن در بازداشت‌گاه پلیس امنیت جان باخت.  برچسب ها: ستار بهشتی

منبع: خرداد

کلیدواژه: ستار بهشتی ستار بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۴۶ کیسه آرد قاچاق در نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان؛ مدیر جهاد کشاورزی نهاوند گفت: این محموله قاچاق از استان‌های غربی بارگیری و با یکدستگاه کامیون خاور به نهاوند حمل شده است.

توکل آبشناس افزود: این محموله که آرد نوع یک و یارانه ایست، مخصوص پخت نان تافتون و لواش است که به صورت غیر از چرخه فروش یارانه‌ای حذف و به صورت قاچاق در اختیار دیگر افراد متخلف قرار گرفته است.

او همچنین گفت: این محموله ۱۴۶ کیسه آرد ۴۰ کیلوگرمی است که با نظر تعزیرات حکومتی درباره این محموله قاچاق تصمیم گرفته می‌شود.

رییس شورای آرد و نان نهاوند هم از فعالیت گروه‌های بازرسی جهاد کشاورزی و اداره صمت در نهاوند خبر داد و گفت: پارسال فقط در حوزه آرد و نان ۳۰۰ پرونده تشکیل شد که به همه آنها توسط تعزیرات حکومتی رسیدگی شده است.

آقای دارابی افزود: فروردین امسال ۵ پرونده تخلف آرد و نان رخ داده که برای متخلفین پرونده تشکیل داده شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • حمله پوچتینو به بازیکنان: دفعه بعد اخراجتان می‌کنم
  • کشف ۱۴۶ کیسه آرد قاچاق در نهاوند
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • تداوم عملیات اجرایی ساخت زیرگذر شورا شهید بهشتی
  • خاموشی چراغی دیگر/ شهر کتاب بهشتی تعطیل شد
  • خاموشی یک کتابفروشی دیگر؛ بهشتی تعطیل شد
  • خاموشی یک کتابفروشی دیگر/ شهر کتاب بهشتی تعطیل شد
  • برنامه پروازهای لغو شده فرودگاه اصفهان امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ + جدول