Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارمند فروش جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت آشنا به وردپرس و SEO خلاق، ٰپویا و نوآور حداکثر سن 40 سال حقوق ثابت امکان ارتقای شغلی بیمه اضافه کاری پاداش انباردار جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت آشنا به برنامه اکسل آشنا به چیدمان و جانمایی در انبار متعهد به وظایف حقوق ثابت بیمه اضافه کاری از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا ‌با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس تلفن 02166341300 موبایل 09121502163 واتساپ 09121502163 آدرس: تهران، لاله زار نو، تقاطع خیابان انقلاب، پلاک 679، واحد 6 پربیننده ترین استخدام مهندس برق و الکترونیک با حقوق ثابت و بیمه در تهران استخدام کارشناس تضمین کیفیت و کارشناس ایمنی و بهداشت حرفه ای در اصفهان استخدام نصاب حرفه ای شیر آلات ساختمانی در بازرگانی گلزار اتصال در تهران استخدام مشاور املاک در هلدینگ بزرگ دلتا در تهران استخدام کارشناس میکروبیولوژی در البرز

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری

سازمان تامین اجتماعی به منظور حمایت از افراد شاغل طرحی را به عنوان بیمه بیکاری در نظر گرفت تا در صورت بیکار شدن کارکنان آنها بتوانند از مزایای بیمه بیکاری بهره‌مند شوند و امرار معاش کنند.

اما به گفته شهروندخبرنگار با وجود اینکه در سال جدید تمامی حقوق ها افزایش یافته است اما این افزایش شامل بیمه بیکاری نمی شود.

وی با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام و درود بنده ٢۴ سال پرداختی بیمه دارم و هنگامی که هرساله افزایش می‌خورد ما هم با همان افزایش همه ساله بیمه را پرداخت می کردیم. اکنون بنده یکسال و نیم تعدیل شدم و از بیمه بیکاری استفاده می‌کنم. اما با وجود اینکه در سال جدید همه حقوق‌ها افزایش داشته اما فقط بیمه بیکاری هست که افزایش شاملش نمی شود و وقتی این موضوع را پیگیری کردم به من اعلام کردند قانون افزایش نداریم. اما همه چیز گران شده است و از سوی دیگر بنده مستاجر و متاهل هستم و فرزند دانشجو دارم خواهش می‌کنم این موضوع را رسیدگی کنید مشکل خیلی از مردم است.

منبع: رنجبر - شهروند خبرنگار

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • با تخلفات کنکوری و مجازات‌های آن آشنا شوید
  • با تخلفات کنکوری و مجازات های آن آشنا شوید
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • مختاری: سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای سبز مناطق کم برخوردار هزینه شد
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد