Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت خارجه اردن استمرار تجاوزات رژیم صهیونیستی در مسجدالأقصی را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه اردن استمرار تجاوزات رژیم صهیونیستی در مسجدالأقصی را که آخرین مورد آن تخریب قفل‌های باب السلسله، ورودی منتهی به موزه اسلامی، قطع سیم‌ بلندگوها در خارج از حرم شریف و تعرض به کارکنان اداره اوقاف قدس و امور مسجدالأقصی بود، محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«ضیف الله الفایز» سخنگوی رسمی وزارت خارجه اردن گفت که رفتارهای پلیس اسرائیل مردود و محکوم است و احساسات مسلمانان را جریحه‌دار می‌کند.

طبق گزارش خبرگزاری اردن (پترا)، الفایز با اشاره به تجاوزات رژیم صهیونیستی در حرم مسجدالأقصی و نقض وضعیت حقوقی و تاریخی این مکان مقدس، افزود که سراسر حرم قدس شریف متعلق به مسلمانان است و اداره اوقاف قدس و امور مسجدالأقصی مطابق با قانون بین‌المللی مسئول اداره آن است.

وی از مسئولان رژیم صهیونیستی خواست تا به تعهدات خود به عنوان یک رژیم اشغالگر پایبند بوده و دست از این تجاوزات و هتک حرمت مسجدالأقصی بردارد.

نیروهای رژیم صهیونیستی، شامگاه سه‌شنبه، بلندگوهای مسجدالاقصی در بیت‌المقدس را خاموش و قطع کردند تا مانع پخش اذان برای نماز عشاء و نماز تراویح از این بلندگوها در نخستین روی ماه مبارک رمضان شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تجاوزات رژیم صهیونیستی اردن مسجدالاقصی تجاوزات رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۹۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش چین و عمان به حمله ادعایی رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، در شرایطی که  هنوز ادعاها درباره حمله بامدادی به داخل ایران از سوی رژیم صهیونیستی تایید نشده است، برخی کشورها به این رخداد واکنش نشان دادند.

وزارت خارجه چین با صدور بیانیه ای در ارتباط با حمله ادعایی رژیم صهیونیستی به ایران، تاکید کرد که پکن با هر اقدامی که موجب تشدید تنش در خاورمیانه شود، مخالف است.

وزارت خارجه چین تاکید کرده است که همچنان به تلاش های خود برای برقراری ثبات و امنیت در خاورمیانه ادامه خواهد داد.

وزارت امور خارجه عمان نیز با صدور بیانیه ای حمله ادعایی اسرائیل را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: عمان حملات نظامی مکرر اسرائیل در منطقه را محکوم می کند.

کد خبر 6082378 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • اردن مصمم است آسمان کشورش مورد سوء استفاده رژیم صهیونیستی قرار نگیرد
  • سخنگوی وزارت خارجه، وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم کرد
  • وزارت خارجه وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد
  • ایران وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد/ سخنگوی وزارت خارجه: آمریکا بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست
  • وزارت خارجه سوریه وتوی آمریکا را محکوم کرد
  • عمان حمله ادعایی اسرائیل را محکوم کرد
  • واکنش چین و عمان به حمله ادعایی رژیم صهیونیستی
  • واکنش‌های جهانی به حادثه اصفهان/ عمان محکوم کرد
  • فرانسه: به درخواست اردن پهپادهای ایران را رهگیری کردیم