Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خلیل ترابی چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با بیان اینکه تمامی قنادی های شیراز در ایام کرونا موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی و توصیه های ستاد مقابله با کرونا شده اند، اظهار کرد: با توجه به اعمال محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا به همه قنادان در سطح شهر شیراز اعلام کرده ایم که رعایت پروتکل های بهداشتی را در اولویت کار خود قرار دهند و قیمت های تعیین شده توسط اتحادیه را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با وجود اینکه هر کیلوگرم زولبیا و بامیه در تهران با قیمت ۴۸ هزار تومان به فروش می رسد ، بسیاری از فروشندگان در شیراز با قیمت پیشنهادی اتحادیه مخالفت کردند اما ما با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی و کاهش قدرت خرید مردم تصمیم گرفتیم که کمترین درصد افزایش را در شرایط کنونی اعمال کنیم.

وی افزود: در تولید و عرضه زولبیا و بامیه و سایر شیرینی ها با مشکل و کمبودی در بازار شیراز مواجه نیستیم.

ترابی با اشاره به اینکه افزایش قیمت مواد اولیه بر قیمت جدید زولبیا و بامیه در ایام ماه مبارک رمضان تأثیرگذار بوده است، عنوان کرد: افزایش قیمت مواد اولیه مانند شکر، روغن، ماست و تخم مرغ موجب بالا رفتن قیمت زولبیا و بامیه خواهد شد.

وی گفت: شکر در سال ۹۹ با قیمت چهارهزار تومان به دست قنادان می رسید اما در سال ۱۴۰۰  با قیمت ۱۲ هزارتومان در اختیار قنادان قرار می گیرد از این رو نرخ نهایی زولبیا و بامیه با توجه به قیمت مواد اولیه تعیین و به اتحادیه‌ها و صنوف مربوطه ابلاغ می شود.

برچسب‌ها زولبیا و بامیه شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زولبیا و بامیه شیراز فارس زولبیا و بامیه شیراز فارس اخبار کنکور زولبیا و بامیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 739590

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان کاشمر 
  • قیمت سکه امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • طرز تهیه زولبیا و بامیه به روش قنادی در خانه مشابه قنادی
  • تولید انواع زولبیا و بامیه و شیرینی در شهر سین
  • مصرف این نوع زولبیا و بامیه ممنوع!
  • زولبیا و بامیه با این رنگ قابل خوردن و بهداشتی نیست
  • اولین زولبیا و بامیه تهران کجا پخته شد؟
  • بانک مرکزی اروپا: منتظر موج تورمی مواد غذایی باشید!