Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر اعلام وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته بیش از ۲۵هزار مورد جدید کووید-۱۹ شناسایی شدند و متاسفانه ۳۰۴ تن نیز به دلیل این بیماری جان باختند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وزارت بهداشت آخرین موارد ابتلا و فوتی ناشی کووید ۱۹ در کشور را اعلام کرد.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون ۳۶۱ هزار و ۹۵۱ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۰۰ هزار و ۶۹۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۴۶۲ هزار و ۶۴۲ دُز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین از دیروز تا امروز ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۵ هزار و ۵۸۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۹۸ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۱۴۳ هزار و ۷۹۴ نفر رسید.

همچنین متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۰۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۵ هزار و ۳۵۹ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۷۳۹ هزار و ۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، چهار هزار و ۵۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

همچنین تا کنون ۱۳ میلیون و ۹۶۴ هزار و ۵۷۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در حال حاضر ۲۹۵ شهرستان قرمز و ۹۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

همچنین ۴۵ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوت کرونا ویروس کرونا بیمار کووید آمار کرونا واکسن کرونا وزارت بهداشت بنابر اعلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد

محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در جریان معاملات امروز ۲۹ فروردین شاخص کل بورس با افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی در سطح ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار واحدی ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۳۷۸ واحدی در ارتفاع ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحدی قرار گرفت تا بازار با جریان متعادل به کار خود پایان دهد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: حجم معاملات امروز ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی حدود ۲ هزار و ۶۸۰ میلیارد تومانی ثبت شده است و در نهایت هم ۲۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام تزریق شده است.

او می‌گوید: امروز ۵۴ درصد بازار سهام به‌عبارتی ۴۴۱ نماد در محدوده مثبت و ۴۶ درصد در بازه منفی دست به دست شدند. ارزش سفارشات فروش حدود ۶۹۶ میلیارد تومان و همچین ارزش سفارش خرید ۵۹۱ میلیارد تومان ثبت شده است. تعداد خریداران حقیقی در بازار امروز ۷۴ هزار و ۷۵۸ کد بوده است.

غفوری در ادامه بیان کرد: امروز بیشترین میزان ورود نقدینگی را صندوق‌های سهامی و بیشترین خروج را محصولات شیمیایی به خود اختصاص دادند. امروز هم باتوجه به تمدید روز گذشته دامنه نوسان با محدودیت مثبت و منفی ۱ درصد دنبال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • اختلال در سامانه صدور پروانه وزارت بهداشت از زبان متقاضیان
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • تلاش وزارت بهداشت برای افتتاح ۱۰ هزار تخت بیمارستانی جدید در سال ۱۴۰۳
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • این مربی فوتبال امروز به شهادت رسید
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز