Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@17:25:08 GMT

محکومیت مالی برای سواستفاده گران کارت های هوشمند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۰۰۱۱

محکومیت مالی برای سواستفاده گران کارت های هوشمند

ایسنا/قم مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم از محکومیت مالی برای افراد سوء استفاده گر از کارت‌های هوشمند سوخت در قم، خبر داد.

مهدی ریاضی در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: به دنبال کشف سوءاستفاده از تعدادی کارت هوشمند سوخت ناوگان حمل و نقل خودروهای سنگین توسط کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، در بازبینی و بررسی بیشتر تراکنش کارت‌های هوشمند سوخت یادشده توسط دوربین‌های جایگاه‌های موردنظر، مشخص شد فردی با داشتن 31 قطعه کارت هوشمند سوخت نفت گاز به جایگاههای مذکور مراجعه کرده و بیش از 149 هزار لیتر نفت گاز یارانه‌ای را خارج از ضوابط تعیینی دولت دریافت و به مخزن‌های مخفی تعبیه شده منتقل می‌کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ضمن اعلام تخلف علیه صاحبین خودروها نسبت به انسداد کارت‌ها اقدام و مراتب آن برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم اظهار کرد: پس از تشکیل پرونده، شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، با اقرار صریح متهم بر اساس قرائن، تصاویر و مستندات موجود در پرونده پس از رسیدگی متهم را علاوه بر ضبط سوخت قاچاق کشف شده به نفع دولت به پرداخت مبلغ ۴۳۲ میلیون تومان جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی در پایان افزود: بر اساس قانون، کلیه محموله سوخت مکشوفه قاچاق توسط مرجع کاشف، به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم تحویل داده شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تعزيرات حكومتي تعزیرات حکومتی هوشمند سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی افزود: از این تعداد پرونده هزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات و ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و ۹۷ فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان بوده است. وی ادامه داد: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، ۲۱۸ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال بوده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: گزارش پرونده های وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است. عملکرد این سازمان در رسیدگی به این پرونده‌ها مطلوب بوده و تلاش‌ها برای رسیدگی به آن‌ها به طور شبانه روزی بوده است.

دیگر خبرها

  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت