Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@16:17:41 GMT

۱۰ روستای استان زیر چتر پوشش دهی اینترنت

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۰۰۱۹

۱۰ روستای استان زیر چتر پوشش دهی اینترنت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال ۹۰۰ خانوار روستایی دیگر در ۱۰ روستای استان از خدمات شبکه ملی اطلاعات بهره‌مند شدند.

او افزود: طی یک ماه اخیر با راه اندازی ۴ سایت توسعه شبکه ملی اطلاعات، پوشش اینترنت پرسرعت همراه و دسترسی به خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات، برای مردم ۱۰ روستای استان فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهی با اشاره به ارائه تکنولوژی نسل چهار همراه در این سایت ها، عنوان کرد: با اجرای این ۴ سایت در روستا‌های خوان و رقه شهرستان درمیان، اصفاک و نیگنان شهرستان بشرویه، این روستا‌ها و روستا‌های اقماری آن‌ها با جمعیتی بالغ بر ۹۰۰ خانوار از سرویس اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی همچنین با اشاره به برنامه توسعه شبکه همراه روستایی تصریح کرد: علاوه بر این با راه اندازی یک سایت نسل ۲ در روستای کنگان شهرستان سربیشه، ۱۲۲ خانوار این روستا و روستای زولسک از پوشش تلفن همراه بهره‌مند شدند.

اوبا اشاره به تامین اعتبار این پروژه‌ها از محل اعتبارات طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: برای اجرای این سایت‌ها اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان از این محل هزینه شده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینترنت پرسرعت شبکه ملی اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، بر اساس حکم وزیر ارتباطات و فناوری، اکرم فداکار به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری استان معرفی و جایگزین محمدرضا پاکدل شد.

در حکم انتصاب اکرم فداکار آمده است: بنا به پیشنهاد معاون محترم حقوقی امور دولت مجلس و استان‌ها و نظر به شایستگی تعهد تخصص و تجربیات ارزشمندتان به موجب این حکم سرکار عالی را به سمت مدیر کل ارتباطات و فناوری و اطلاعات استان یزد منصوب می‌نمایم.

از سرکار عالی انتظار می‌رود به عنوان نماینده ارشد وزیر در استان علاوه بر انجام امور محوله در چهارچوب شرح وظایف، ضمن هماهنگی ظرفیت‌های سایر واحد‌های استانی و منطقه‌ای این وزارتخانه و با هماهنگی و تعامل با استاندار محترم و سایر دستگاه‌های اجرایی استانی نسبت به تحقق موارد تعیین شده اهتمام لازم را به عمل آورید.

امیدوارم با اتکال به خداوند سبحان، رعایت اخلاق اسلامی، تقوای الهی، با روحیه جهادی در راستای خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت تحقق اهداف "دولت مردمی، ایران قوی" موفق و موید باشید.

گفتنی است، اکرم فداکار پیش از انتصاب به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، عناوینی همچون مسئول مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان، معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مسئول پیگیری‌های ویژه اقتصاد دانش بنیان در استان و معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار را در کارنامه کاری خود دارد.

دیگر خبرها

  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد
  • بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • اینترنت خانگی 5G چیست؟
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد