Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@19:47:32 GMT

پورموسوی رسماً در نفت ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۰۰۳۹

پورموسوی رسماً در نفت ماندنی شد

در شرایطی که طی ساعات اخیر شایعات زیادی درباره پایان همکاری سرمربی صنعت نفت به گوش می‌رسید، مدیران این باشگاه موفق شدند وی را در این تیم ماندگار کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیروس پورموسوی، سرمربی صنعت نفت آبادان که به دلیل مشکلات مالی این باشگاه تصمیم به قطع همکاری گرفته بود، در نهایت با توجه به جلسات مثبتی که با مدیران استانی و این باشگاه داشت، تصمیم به ادامه همکاری گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرمربی نفت آبادان که طی این مدت پیشنهاداتی از سایپا و لیگ عمان نیز دریافت کرده بود، با توجه به تعهدی که نسبت به بازیکنان و هواداران این تیم داشت و دریافت وعده مبنی بر حمایت مالی از بازیکنان و تیم، تصمیم گرفت به کارش در این تیم ادامه دهد و پروسه جدایی اش منتفی شد

.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیروس پور موسوی صنعت نفت آبادان سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۰۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی یک بانوی لرستانی با همکاری ستاد دیه و خیران از زندان

مدیر ستاد دیه لرستان گفت: یک بانوی کارآفرین لرستانی که به علت بدهی در زندان بود با پرداخت مبلغ ۲۷۴ میلیون تومان توسط ستاد دیه و خیران از زندان آزاد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، توکل شاکرمی در جمع خبرنگاران گفت: این بانوی لرستانی به علت فوت همسر که سرپرستی سه کودک خود را بر عهده داشت، با نیت تغییر شرایط معیشتی و به دنبال پیشنهاد یکی از آشنایان یک کارگاه صنعتی پوشاک راه‌اندازی می‌کند.

وی با بیان اینکه این بانوی جوان لرستانی پیش از این با یک چرخ خیاطی در خانه استیجاری‌اش با سفارش‌گیری و تعمیر البسه مشتریان، امرار معاش می‌کرد، افزود: وی ضمن احداث یک کارگاه کوچک و دریافت وام برای تهیه تجهیزات مورد نیاز، خط تولید کارگاه خود را راه اندازی می‌کند که به دلیل قروض متعدد و تسهیلات سنگین و ناتوان بودن در تحویل به موقع البسه به طرفین قراردادها با طرح شکایت‌های حقوقی آنها روانه زندان می‌شود.

شاکرمی بیان کرد: این بانوی جوان با دریافت مرخصی تصمیم به تهیه مبلغ بدهی خود با فروش کلیه می‌گیرد که با آگاهی ستاد دیه و پیگیری‌های لازم و همکاری خوب خیران این مبلغ تامین شده و از بند حبس رهایی می‌یابد.

انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد
  • ویزای شنگن ۵ ساله برای شهروندان کشور‌های عربی
  • سفر روبن آموریم به لندن برای مذاکره با وست هم / عکس
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • اتوبان‌ یازدهم اسلام‌آباد «ایران» نام گرفت + جزئیات
  • رهایی یک بانوی لرستانی با همکاری ستاد دیه و خیران از زندان
  • حمله اشکش به پورموسوی؛ راه شما بیراهه است؛ نتایج فجیعی در لیگ گرفتی!
  • سرمربی سابق پرسپولیس: تیم اوسمار اقتصادی بازی نمی‌کند
  • تیاگو موتا گزینه اصلی هدایت یوونتوس؛ کونته پلن بیِ کم‌رنگ