Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@17:22:54 GMT

آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در ایران ۲۵ فروردین

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۰۰۸۱

آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در ایران ۲۵ فروردین

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیماسادات لاری در نشست خبری خود که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، درباره آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در کشور، اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار تا به امروز ۳۶۱ هزار و ۹۵۱ نفر دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توضیح اینکه برای ایمنی بدن در مقابل کرونا هر شخص باید دو دز واکسن کرونا فعلی را دریافت کند، افزود: تا به امروز ۱۰۰ هزار و ۶۹۱ نفر دز دوم واکسن را نیز دریافت کرده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: با احتساب این تعداد مجموع دزهای واکسن تزریق شده در کشور به شمار ۴۶۲ هزار و ۶۴۲ دز رسید.

به گزارش ایمنا، این تعداد دز واکسن تزریقی به طور تقریبی معادل ۰.۵۵ درصد جمعیت کشور است.

در حال حاضر واکسن تزریقی در کشور واکسن اسپونتیک روسی است و مقرر است به زودی با تولید انبوه واکسن داخلی واکسیناسیون کرونا در کشور به تعداد مطلوبی برسد.

کد خبر 486941

منبع: ایمنا

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسن واکسن کووید ۱۹ تولید واکسن کرونا تزريق واکسن کرونا واکسن جدید صدا و سیما وزارت بهداشت سخنگوی وزارت بهداشت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق واکسیناسیون کرونا آخرین آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۰۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار

تهران، شیراز، مشهد و کرج پرفروش‌ترین سینماهای کشور در نخستین ماه سال ۱۴۰۳ بودند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی مؤسسه سینماشهر، پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد و بر این اساس ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینماها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

بر اساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان، پردیس «هنر شهر آفتاب» شیراز با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان، پردیس سینمایی «مگامال» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هدیش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هویزه» مشهد با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ملت» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان، پردیس سینمایی «بام نیایش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان و پردیس سینمایی «اکومال» کرج با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان به ترتیب در رتبه‌های اول تا دهم جدول سینماهای پرفروش کشور در فروردین ماه قرار گرفتند.

کد خبر 747574

دیگر خبرها

  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • درباره سرخک و واکسیناسیون آن چه می‌دانید؟
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل